חדשות הארץמבזקים

ראש הממשלה לנציגי משפחות החטופים: "אנחנו מקיימים מגעים גם ברגעים אלה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ה') עם נציגים ממשפחות החטופים, בקריה בתל אביב. את הפגישה המשיכה רעיית ראש הממשלה הגב' שרה נתניהו יחד עם הממונה על החטופים והנעדרים תת אלוף (במיל') גל הירש.

ראש הממשלה אמר בראשית הפגישה: "אנחנו מקיימים מגעים גם ברגעים אלה. לא יכול לפרט את הסטטוס – אנחנו פועלים להחזיר את כולם. זה יעד שלנו".

רה"מ נתניהו שמע מהמשפחות על החששות למצב יקיריהן ואת שאלותיהם בהקשר למידע שקיים ולנעשה על מנת לקדם את שחרורם של כל החטופים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו לנציגי המשפחות: ״כאמא וגם כפסיכולוגית ילדים אני מבינה את המצב הבלתי אפשרי שאתם נמצאים בו, ואת התמיכה הרבה לה אתם זקוקים גם במישור הנפשי. כולנו איתכם על מנת לסייע בכל מה שניתן.שלחתי מכתבים ל-33 נשות מנהיגים מרחבי העולם וביקשתי שיפעילו לחץ על הצלב האדום, ומכתב נוסף גם לאפיפיור. מה שנעשה על ידי החמאס אלו פשעים נגד האנושות. כולנו מתפללים לשלום כל חטופינו ולשובם הביתה בשלום ובמהרה״.

בפגישה השתתפו נציגים של 28 משפחות חטופים, והיא המשך לסדרת הפגישות עם בני המשפחות. אל ראש הממשלה התלוו ר' המל"ל צחי הנגבי, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל והממונה על החטופים והנעדרים תת אלוף (במיל') גל הירש.

ראש הממשלה - בנימין נתניהו
ארכיון צילום: דוברות רה״מ

Back to top button