חדשות הארץמבזקים

חברי ועדת חוץ וביטחון בגבול הצפון: התושבים לא יחזרו עד להסרת האיום

חברי ועדת חוץ וביטחון: צבי סוכות, אוהד טל מהציונות הדתית, רם בן ברק מיש עתיד וחנוך מילביצקי מהליכוד, ערכו היום (שישי) סיור מיוחד בצפון הארץ במסגרת לובי אזרחי 1701, במטרה לשקף את המצב בשטח לחברי ועדת חוץ וביטחון, ולתת גב לאומי ואזרחי לפעולות הממשלה.

הח"כים סיירו בכפר גלעדי, צפו בנקודות חיכוך סמוך לגבול וקיבלו סקירה נרחבת על המצב בגבול הצפוני ובקריית שמונה. חברי הוועדה שמעו סקירה בטחונית של מפקד החטיבה, וראש העיר, אביחי שטרן.

צבי סוכות, חבר ועדת חוץ וביטחון התייחס למצב הנפיץ בגבול הצפוני: "סיירנו היום בצפון ובקריית שמונה, וראינו בעינינו את האיומים הביטחוניים, התושבים לא יוכלו לחזור בלי הסרת האיום, לא עוד ביטחון מדומה ושקט מתעתע, תודה ללובי 1701 ולראש עיריית קריית שמונה על הסיור החשוב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רפאל סלאב, יו"ר הציונות הדתית בקרית שמונה וממייסדי לובי 1701 הוסיף: "הבשורה האמיתית שאנחנו רואים כאן היום היא שבביטחון של תושבי קריית שמונה והצפון אין מחלוקות,
כולם יחד נדרשים למשימה הזו".

עוד אמר סלאב: "אנחנו שמחים ומודים לחברי הכנסת מועדת חוץ וביטחון, מהקואליציה ומהאופוזיציה, שהגיעו לשטח וסיירו בגבול כדי לראות בעיניהם את הסכנה, חובה להחזיר את אזרחים בצורה בטוחה, ולספק להם לא רק תחושת ביטחון, אלא ביטחון ממש".

ועדת - חוץ - ביטחון - סיור - צפון
צילום: דוברות הכנסת
ועדת - חוץ - ביטחון - סיור - צפון
צילום: דוברות הכנסת

Back to top button