חדשות הארץמבזקים

נפתלי בנט: בטהרן צוחקים – אפילו החות'ים מרשים לעצמם לתקוף את ישראל

בעקבות הביקורת שנמתחה עליו היום (שישי) לאחר פרסום מאמר בוול סטריט ג'ורנל, ללא אישור הצנזורה, בו הודה כי כוחות ישראלים פעלו על אדמת איראן, נמסר מטעם ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט כי "במשך שלושים שנה ישראל נופלת בדיוק למלכודת של התמנון האיראני. אסטרטגיית איראן היא חכמה ופשוטה: לפרוס זרועות טרור שיקיפו את ישראל מכל עבר".

עוד מסר בנט: "הם יקיזו את דם בננו, יתישו אותנו ואיראן, ראש התמנון, לא משלמת כמעט מחיר. ישראל, לצערי, ממלאת באדיקות את התפקיד שאיראן ייעדה לנו. כבר שנים אנחנו שולחים את לוחמינו להילחם בשג׳עיה מול חמאס, בג׳באליה מול ג׳יהאד איסלאמי, במרון א – ראס מול חיזבאללה. אפילו החות׳ים בתימן מרשים לעצמם לתקוף את ישראל".

לדברי בנט: "גם אני נלחמתי מול אצבעות התמנון במלחמת לבנון השנייה, ואיבדתי שם חברים. האייתולות בטהרן צוחקים ונהנים. משך עשרות שנים הם היו חסינים. שיהיה ברור: איראן מנהלת מלחמה על מלא מול ישראל, במעמד צד אחד. איראן מכה בישראל מכל הכיוונים; וישראל חוטפת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנט הדגיש: "יתרה מזאת, בגלל שאיראן מרגישה חסינה, היא מתקדמת ללא בלמים, מעשירה ב60%, והפכה כעת למדינת סף. כראש הממשלה פעלתי לשנות זאת. ללכת על ראש התמנון. כינסתי את ראשי הזרועות, צה״ל, מוסד ושב״כ, והסברתי להם שאני רוצה להסיט את המיקוד לאיראן עצמה שתתחיל לשלם מחירים ולא רק בהקשר הגרעיני וכך עשינו. זו צריכה להיות אסטרטגית-העל של ישראל".

בנט חתם את דבריו ואמר: "הבעיה עם איראן אינה פרסום המהלכים שביצענו נגדה שכבר נודעו בעבר,אלא שאיראן מחטיפה לנו דרך חמאס וחיזבאללה ואפילו החות׳ים, והממשלות בעשור האחרון נואמות ומדברות אך לא גובות מחיר כואב ממנהיגי איראן. צריך לרתום את ארה״ב ועוד בנות ברית למטרת העל. גדיעת ראש התמנון והפלת המשטר האיראני".



ארכיון. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת


Back to top button