מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: שלושה בני 20 הציתו רכב והשליכו רימון לחצר בית במבשרת ציון

לאחרונה, עצרו בלשי ימ"ר ירושלים שלושה חשודים תושבי ירושלים והאזור בחשד למעורבותם במקרה אלימות במהלכו הושלך רימון לעבר חצר בית והוצת רכבו של תושב מבשרת ציון, זאת להערכת המשטרה על רקע סכסוך פלילי. בימים אלו הושלמה מלאכת החקירה בעניינם ומחר, צפויה הפרקליטות להגיש את כתב האישום נגדם.

לפני כחודש, ב-21 בנובמבר בשעות הערב, התקבל דיווח למשטרה על הצתת רכב ורימון שהושלך לעבר חצר בית ביישוב הסמוך לירושלים. בעקבות המקרה ותוך שהוזעקו למקום כוחות המשטרה ביניהם שוטרי הזיהוי הפלילי שאספו ממצאים ונפתחה חקירה שהוטלה על היחידה המרכזית.

במסגרת החקירה הסמויה שהתנהלה, נקשרו שמותיהם של שלושה חשודים, מהם שניים תושבי העיר ירושלים והאחר תושב אחד מיישובי מועצה אזורית מטה יהודה, בשנות ה-20 לחייהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כבר ב-11 בדצמבר נעצר אחד מהחשודים על ידי בלשי הימ"ר והועבר לחקירה ביחידה המרכזית ובהמשך לכך, שלושה ימים לאחר מכן ב-14 בדצמבר נעצרו שני שותפיו הנוספים למעשים המיוחסים להם והחקירה הפכה בשלב זה גלויה.

מחקירתם עלה כי השלושה הגיעו בשעות הערב כאמור, עם רכבו של אחד מהם שעל פי ממצאי החקירה הוא זה שהביא עמו את בקבוק החומר הדליק שבאמצעותו הוצת לאחר מכן הרכב של הקורבן. בהגיעם אל סמוך לבית בעליו של הרכב שהוצת, יצאו שניים מהחשודים מרכבם, ניגשו לעבר הרכב ואחד מהחשודים הצית את הרכב באמצעות חומר דליק ואילו חברו לפשע, השליך את הרימון לעבר חצר בית הקורבן.

מיד לאחר מכן, נמלטו החשודים מהמקום ובחקירתם אף עלה כי בעת הימלטותם מהמקום, החליפו את בגדיהם ועשו כל שבידם על מנת להעלים ראיות העלולות לקשור אותם למעשה.

מעצרם של השלושה הוארך לבקשת נציגי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים בבית המשפט ומלאכת החקירה התקדמה בהתאם, תוך ביסוס מארג הראיות שהבשיל בימים אלו לכדי הצהרת תובע שהוגשה מטעם הפרקליטות על הכוונה להגיש נגדם כתב אישום. מעצרם של החשודים הוארך ביום חמישי האחרון בחמישה ימים נוספים.

הצתת רכב - השלכת רימון - מבשרת ציון
צילום: דוברות המשטרה
הצתת רכב - השלכת רימון - מבשרת ציון
צילום: דוברות המשטרה
הצתת רכב - השלכת רימון - מבשרת ציון
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button