חדשות הארץמבזקים

ראש המועצה האזורית שדות נגב: הממשלה מפקירה את ביטחון התושבים

בהמשך להחלטת הממשלה המבקשת להאיץ בתושבי יישובי עוטף עזה לחזור לבתיהם כבר כעת, תוך כדי הלחימה, ולקבל בתמורה לכך תשלום של 200 שקלים ליום למבוגר ו-100 שקלים לילד. על פי אותה החלטה, התושבים יאבדו את זכותם לקבל שהות מחוץ ליישוב גם במקרה של חידוש האיום הביטחוני.

ראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן מותח היום (שני) ביקורת חריפה על ההחלטה ואומר: "ממשלת ישראל מחזירה את התושבים שלנו ל-6 באוקטובר ומפקירה את ביטחונם האישי. זו אותה ממשלה שהפרה את ההסכם איתנו ב-7 באוקטובר מנסה כעת לשחד את התושבים לחזור לבתיהם ללא הסרת האיום הביטחוני, ללא מתן מענה ביטחוני בסיסי ליישובים באזור וללא מערכת חינוך שיכולה לקלוט את השבים.

ראש המועצה עידאן הוסיף ואמר: "זו אותה ממשלה שלא נותנת מענה לתושבי היישובים מעבר ל-7 ק"מ. זו אותה ממשלה שלא עומדת במילותיה מול התושבים שלנו, וכעת מזרזת אותם לחזור לבתיהם כשרק אתמול הטילים עוד שרקו מעל לראשינו. אני קורא לתושבי שדות נגב לא לחזור לבתיהם עד שלא נדע בוודאות שמאחורי ההבטחות יש גם מעשים – את הערכים שלנו והביטחון של ילדינו לא קונים בכסף".
.
לדברי עידאן: "אם ראש הממשלה ושריו לא יתעשתו ויתחילו לעבוד ישירות מול ראשי המועצות וייתנו פתרונות מיידיים – לא נהסס לצאת למאבק קשה נגדם, גם בעת מלחמה, ונקרא לכל תושבי המועצה לעבור ולגור באוהלים מול הכנסת עד שהממשלה תתעשת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן
ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן

Back to top button