מבזקיםפוליטי / מדיני

רוטציה במשרדי החוץ והאנרגיה: השרים אלי כהן וישראל כ"ץ יתחלפו בתפקידם

היום (שלישי) התקיים במשרד החוץ טקס חילופי שרים. שר האנרגיה ישראל כ"ץ ושר החוץ אלי כהן יתחלפו בתפקידם כפי שנקבע בהסכם הקואליציוני עם הקמת הממשלה לפני שנה. בנאום הסיכום שלו סיכם השר כהן שורה ארוכה של הישגים אליהם הגיע המשרד בשנה האחרונה, ואיחל הצלחה למחליפו השר ישראל כ״ץ

שר החוץ אלי כהן אמר: "במהלך השנה האחרונה נפלה בחלקי הזכות לעמוד בראשות משרד החוץ של מדינת ישראל. מאז פרוץ המלחמה בשביעי לאוקטובר, עובדי המשרד פועלים מסביב לשעון ומסביב לעולם בחזית המדינית, שהיא חשובה לא פחות מהצבאית".

השר כהן הוסיף ואמר: "התוצאות של העבודה האינטנסיבית במהלך השנה האחרונה, באו לידי ביטוי בדמות רכבת הזדהות אווירית חסרת תקדים של עשרות מנהיגים ושרי חוץ, והעובדה שגם שלושה חודשים לתוך הלחימה, את כמות המדינות המערביות שקוראות להפסקת אש ניתן לספור על כף יד אחת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר כהן סיכם: "במהלך השנה פעלנו לקידום מעמדה הבינ"ל של מדינת ישראל ברחבי העולם, לחיזוק הקשרים הדיפלומטיים ולקידום האינטרסים הכלכליים והביטחוניים של מדינת ישראל. במלחמת חרבות הברזל משרד החוץ קיים הערכת מצב כבר בשעות הראשונות לאחר הטבח, ופעל להעלות את סוגיית החטופים לסדר היום העולמי בקמפיינים תקשורתיים, מיצגים במרכזי ערים, בשלטי חוצות ובאירוח עשרות משלחות של משפחות החטופים שנפגשו עם ראשי מדינות, חברי פרלמנט ומובילי דעה".

אלי כהן - ישראל כץ - חילופי - שרים - חוץ - אנרגיה
צילום: שלומי אמסלם משרד החוץ
אלי כהן - ישראל כץ - חילופי - שרים - חוץ - אנרגיה
צילום: שלומי אמסלם משרד החוץ

Back to top button