חדשות הארץמבזקים

צפו: קיר קרס בבית בשיפוצים בירושלים – גבר בן 30 חולץ במצב אנוש

גבר בן 30 נפצע באורח אנוש הערב (שלישי) לאחר שנפגע מקיר שקרס עליו במהלך עבודת שיפוצים בבניין מגורים בשכונת בית ישראל בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים תוך ביצוע פעולות החייאה כשהוא מחוסר הכרה.

חובש רפואת חירום במד"א חיים נוימן ופראמדיק מד"א בני קיסטר סיפרו: "כשנכנסו לדירה ראינו את הפצוע, גבר כבן 25, שוכב בתוך הבטון הרטוב כשהוא מחוסר הכרה. הכנסנו את הידיים לתוך הבטן וחילצנו אותו. התחלנו מיד בפעולות החייאה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר אנוש".

טרם פונה הפצוע לבית החולים הוזעקו למקום לוחמי אש על המנת לחלצו לאחר שנלכד בין אבני הקיר שקרס ואיבד כאמור את הכרתו. לוחמי האש מתחנות מרחב "האומה" שהוזנקו לבניין בשכונת בית ישראל וחילצו את הפצוע מתחת להריסות קיר של מבנה שקרס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדיווח של מפקד כוחות לוחמי האש בשטח, רב רשף אורן אברהמי נמסר: כי ככה"נ בעקבות יציקה של קיר בטון סמוך לקיר המבנה שקרס, קרס הקיר של המבנה הקיים, וקבר תחתיו אדם שהיה סמוך אליו.לוחמי האש ביצעו סריקות נוספות בכדי לשלול לכודים נוספים מתחת להריסות הקיר שקרס.

מהמשטרה נמסר כי משטרת ישראל החלה בבדיקת נסיבות קריסת קיר בית הנמצא בשלבי בניה, בשכונת בית ישראל בירושלים. כתוצאה מכך, נפצע אדם ופונה במצב אנוש להמשך טיפול רפואי בבית החולים. כוחות משטרה של תחנת לב הבירה יחד עם כוחות הצלה נוספים שהגיעו למקום, החלו בבדיקת נסיבות המקרה.

קיר - קרס - ירושלים
צילום: מד"א
קיר - קרס - ירושלים
צילום: מד"א
קיר - קרס - ירושלים
צילום: דוברות המשטרה
קיר - קרס - ירושלים
צילום: דוברות המשטרה
קיר - קרס - ירושלים
צילום: כב"א
קיר - קרס - ירושלים
צילום: כב"א
צילום: כב"א ירושלים

Back to top button