לבנוןמבזקים

ישראל בכוונות שיא: החיסול ברובע הדאחייה בביירות והתזכורת של חיזבאללה

בערוץ הטלגרם הרשמי של ארגון הטרור חיזבאללה פורסם לפני זמן קצר (שלישי) סרטון ובו תזכורת מאיום של מזכ"ל הארגון חסן נסראללה שהצהיר כי חיזבאללה יגיב "לכל תוקפנות ציונית נגד כל אדם על אדמת לבנון, בין אם לבנוני, פלסטיני או כל לאום אחר."

הפרסום מגיע בעקבות חיסולו של מספר 2 בחמאס, סאלח ערורי, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה. הוא חוסל בפיצוץ בדירה ברובע הדאחייה בביירות ויחד איתו ככל הנראה עוד מספר בכירים של חמאס והג'יהאד האסלאמי. על פי הדיווחים בלבנון מניין ההרוגים בפיצוץ עלה ל-6.

אם מדובר בחיסול של ישראל, הרי שמדובר בפעולה מבצעית איכותית מאוד שמאחדת בתוכה איסוף מודיעין משובח ושימוש בחימוש מדויק שמגיע באופן ישיר לדירת המסתור בקומה השלישית בבניין מגורים שבה התקיימה פגישה של מספר בכירים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפי שעה לא יצאה הודעה רשמית של ישראל על החיסול המיוחס לה ומזכיר הממשלה אף הנחה את השרים שלא להתייחס לאירוע הזה. יועץ של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב לרשת הטלוויזיה MSNBC "לא לקחנו אחריות לפיצוץ בביירות, והוא לא כוון לממשלת לבנון ולא לחיזבאללה. הבהרנו שכל המעורבים באירועי השביעי באוקטובר הם טרוריסטים ויעד לגיטימי".

הקבינט המדיני-ביטחוני יתכנס הערב בשעה 22:00 בירושלים וידון בהתפתחויות האחרונות, גם לאפשרות של תגובה משמעותית מצד חיזבאללה, כולל ירי רקטי ארוך-טווח. גורם ביטחוני אומר כי ישראל ערוכה לתת מענה לכל תגובה.

דירת המסתור שהותקפה בדאחייה בביירות
דירת המסתור שהותקפה בדאחייה בביירות
דירת המסתור שהותקפה בדאחייה בביירות
דירת המסתור שהותקפה בדאחייה בביירות
סלאח אל ערורי עם המנהיג העליון של איראן עלי ח'אמנאי
סלאח אל ערורי עם המנהיג העליון של איראן עלי ח'אמנאי

Back to top button