מבזקיםמשפטי/פלילי

צפו: בלשי מחלק התנועה עצרו תושב מזרח ירושלים שנהג ללא רשיון נהיגה

תושב מזרח ירושלים נתפס (רביעי) על ידי בלשי התנועה בירושלים נוהג בפעם החמישית, על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו, ובכך סיכן את משתמשי הדרך. מאבק המשטרה נגד עברייני תנועה המסכנים את הציבור במעשיהם, נמשך כל העת תוך פעילות סמויה וגלויה שעורכים שוטרי התנועה ויחידות מיוחדות, במטרה להגביר את ביטחון משתמשי הדרך.

בפעילות נחושה של בלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים, נעצר נהג חשוד, תושב שכונת א-טור שבמזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייו, כשעמו ברכב בני משפחתו. בבדיקתו נמצא כי הנאשם נוהג ללא רישיון נהיגה כלל וזאת הפעם החמישית שנתפס בגין עבירה זאת. בנוסף לכך, לחובתו של הנאשם תלוי ועומד מאסר על תנאי, ומפר הוראה חוקית של בית משפט כשאמור לשהות במעצר בית.

הנאשם שנעצר אמש, הועבר לחקירה ביחידת התנועה שבסיומה נכלא ורכבו נתפס על ידי המשטרה מתוך כוונה לבחון את חילוטו. הבוקר, בהליך מזורז בשל חומרת מעשיו פעם אחר פעם, הגישה יחידת תביעות תעבורה מחוז ירושלים כתב אישום נגדו בגין עבירות של נהיגה ללא רישיון נהיגה כלל, הפרת הוראה חוקית, נהיגת רכב ללא ביטוח ורישיון רכב שפקע, זאת לצד בקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים, רס"מ אלי מטלוב, ציין: "פעילות האכיפה כנגד עבירות חמורות ובריונות ברחבי העיר ירושלים, הוגברה כחלק ממדיניות פיקוד המחוז במסגרת המאבק המתמשך בקטל בכבישים.

במסגרת פעילות זו המבוצעת תוך מיצוי יכולות ואמצעים, אותר נאשם שפעם אחר פעם מפגין זילות כלפי החוק. בשל חומרת מעשיו החוזרים, ביצענו נגדו הליך מהיר, ותוך פחות מיממה הושלמה החקירה והוגש נגדו כתב אישום לצד בקשת המשך מעצרו, על ידי יחידת תביעות תעבורה בירושלים. נמשיך לפעול לאכיפה נחושה נגד עברייני תנועה המסכנים במעשיהם את משתמשי הדרך".

רכב - גרירה - פסילה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button