מבזקיםפוליטי / מדיני

יושב ראש סיעת עוצמה יהודית על בג״צ: ״מנוכרים ומנותקים מרוח העם״

יושב ראש סיעת עוצמה יהודית חבר הכנסת יצחק קרויזר אמר בתגובה לפסיקת בג"צ בחוק הנבצרות: "שופטי בג"צ מתעקשים בכל מחיר להוכיח עד כמה הם מנוכרים ומנותקים מרוח העם ומאירועי הימים הקשים,

כשבהחלטות מאוד לא חכמות הם הופכים את היכל הצדק של מדינת ישראל לגוף פוליטי מנוכר ולא רלוונטי שמנתק את עצמו לחלוטין מהאתוס והווייה הישראלית, גוף שמתעלם במופגן מרובו המכריע של הציבור הישראלי ובמו ידיו מחזק את מחנה הימין ומעניק לו בבחירות הקרובות את השלטון על מגש של כסף.

עוד אמר חבר הכנסת יצחק קויזר: ״בשעה שבנינו ובנותינו נלחמים באחדות נדירה ובאחוות רעים מרגשת, כתף אל כתף ומחרפים נפשם למען המדינה. בשעה שעוד ועוד משפחות קוברות את יקיריהן מדי יום ביומו,

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רגע לפני פרישתה מתעקשת השופטת חיות להטביעה חותמה בזריעת פירוד ומחלוקת ולהעביר פסקי דין מנותקים ומנוכרים בסוגיות שניצבות במרכזו של סלע המחלוקת ודוחפת בכוח את העם בעיצומה של מלחמה אכזרית, לימי הפלגנות והמחלוקת בחברה הישראלית.

לסיום אמר חבר הכנסת כי ״לצד הניתוק הזועק לשמיים, נמשיך להילחם ולחרף את נפשנו למען העם והארץ וגם עבור אותה קבוצת מנותקת שיושבת לה במגדל השן שמתעקשת להתעלם מההבחנה הנדרשת בין אוהבים לאויבים, חבורה שהחשבון הפתוח מולה רק הולך וגדל ובשש אחר המלחמה תידרש לעמוד בפני הציבור ולתת תשובות על החלטתה חסרת האחריות".

יצחק קרויזר
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

Back to top button