מבזקיםפוליטי / מדיני

קריקטורה בה נראית נשיאת העליון הפורשת אסתר חיות מעוררת סערה

סערה ציבורית ופוליטית התעוררה היום (חמישי) בעקבות פרסום קריקטורה שנויה במחלוקת בעיתון "שביעי" בו נראית לכאורה נשיאת בית המשפט העליון הפורשת אסתר חיות כשהיא נועצת דגל עם סמל מערכת המשפט בגבו של חייל צה"ל כשהוא שכוב על הקרקע.

השרה וחברת הקבינט יפעת שאשא ביטון מסיעת תקווה חדשה המחנה הממלכתי פרסמה פוסט ברשתות החברתיות עם הקריקטורה כפי שפורסמה בעיתון שביעי ובו קראה לחדול מהסתה פרועה: "הקריקטורה בעלון שביעי לא רק מחזירה את השיח ל6/10, אלא עוד אחורה לזמנים אפלים בהיסטוריה…. אוי לנו שדברי הסתה פרועים כאלה רואים אור בעיתון כאן בישראל. תעצרו".

אלוף במיל׳, חה״כ אלעזר שטרן פרסם אף הוא תגובה לקריקטורה השפורסמה בעיתון שביעי ואמר: "אז מי לא הבין מה זה 'יחד ננצח', מי לא הבין מה זאת אחדות? עיתון ׳שביעי׳ שמפרסם קריקטורה מסיתה כל כך,שרים שתוך כדי מלחמה, מדברים על הנושאים הכי שנויים במחלוקת בחברה הישראלית ורוצים ליישב את עזה או לטרנספר אותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חה"כ שטרן הוסיף ואמר: "מי גם בעת מלחמה מחליט לחלק מאות מיליונים במקום למפונים ולמילואימניקים – למגזרים שחלקם משתמט מלהילחם או ממשלה שלמה שמטפחת מוסודות המחנכים לא לשאת בנטל? או נשיאת בית המשפט העליון שמגינה על מדינת ישראל, על הפרדת הרשויות ופוסלת דברים שתרמו רבות כל כך לפירודנו ופגעו קשות באחדותינו? או אולי הקריקטורה המסיתה והמשסעת הזאת שפורסמה בפשקוויל 'שביעי' המזוהה לפחות עם חלק משריה של הממשלה הזאת? רק יחד ננצח, אבל יחד באמת".

קריקטורה - חיות - שביעי -
צילום: טוויטר השרה שאשא ביטון

Back to top button