בריאותמבזקים

צפו: נקודת משטרה חדשה נחנכה בבית החולים האנגלי בנצרת

משטרת ישראל ובית החולים האנגלי בנצרת, חנכו היום (חמישי) נקודת משטרה,במעמד מפקד מחוז צפון, ניצב שוקי תחאוכה, סממ"ז צפון תנ"צ קובי קרני, ממ"ר עמקים תנ"צ אבי דניאלי ראש עריית נצרת מר עלי סלאם, מנהל בית החולים פרופסור פהד חכים ובהשתתפות ספ"כ מחוזי, ספ"כ מרחב העמקים ,תחנת נצרת וחברי הנהלת בית החולים.

על נקודת המשטרה יפקדו השוטרים מתחנת נצרת רס"ר האיל אבו ריש ורס"ר סאפי פלאח. במסגרת תפקידם, ינגישו השוטרים את שירותי המשטרה לציבור הפוקד את בית החולים ולצוות הרפואי, אשר יוכלו לקבל מענה מהיר ולקבל מידע אודות שירותים נוספים הניתנים על ידי משטרת ישראל. בנוסף, הצבת השוטרים בבית החולים, תשפר באופן משמעותי את זמן התגובה והיעילות של המענה המשטרתי הנדרש בעת אירועים פליליים שונים בתחום בית החולים.

מפקד מחוז צפון, ניצב שוקי תחאוכה: "העיר נצרת היא מקום מרכזי במחוז הצפוני ולא בכדי מושקעים פה המון מאמצים משטרתיים. אנו במחוז הצפוני פועלים בעיר 24/7 שעות במטרה לתת ביטחון ושירותי משטרה לציבור. אני שמח שהגענו ליום הזה והשאיפה היא שכל בתי החולים במחוז יתוגברו בכוחות משטרה ויתנו שירות מיטבי לאזרח"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד מרחב העמקים תת ניצב אבי דניאלי:" אני שמח על פתיחת נקודת משטרה בבית החולים האנגלי בעיר נצרת. הקמת הנקודה והצבת השוטרים הינו צעד משמעותי לחיזוק תחושת הביטחון לעוברים ושבים ולצוות הרפואי הדואג לשלומם של המטופלים"

פרופ' פהד חכים, מנהל בית חולים נצרת האנגלי : "פתיחת נקודת המשטרה בבית חולים נצרת זה אירוע היסטורי ונקודת אור, לנקודת המשטרה חשיבות במעלה הראשונה ומגיעה מתוך צורך ודרישות וקריאות רבים בלשמור על העובדים וגם על המטופלים בתוך בית החולים. לכן, הצבת נקודת משטרה תייעל את ההתנהלות במקרי חירום שונים שמתרחשים בתוך שטח בית החולים בצורה משמעותית."

בית חולים - אנגלי - נצרת - משטרה
צילום: דוברות המשטרה
בית חולים - אנגלי - נצרת - משטרה
צילום: דוברות המשטרה
בית חולים - אנגלי - נצרת - משטרה
צילום: דוברות המשטרה
בית חולים - אנגלי - נצרת - משטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button