חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום: תושב קיבוץ ניר עוז נרצח בשבי ברצועת עזה

קיבוץ ניר עוז הודיע הבוקר (שישי) כי תמיר אדר, תושב הקיבוץ, בן 38 אשר הוגדר כחטוף מאז השביעי באוקטובר, נרצח בידי מחבלי חמאס בעת שיצא להגן על הקיבוץ במהלך חדירת מחבלי הנוחבה לקיבוץ. כזכור סבתו של תמיר, יפה אדר, בת ה – 85, נחטפה לעזה ושוחררה בעסקה לשחרור חטופים.

בהודעה שהוציא הקיבוץ נמסר: באבל כבד אנו מודיעים על הרצחו של תמיר אדר בשבת ה-7.10. תמיר היה בן 38. נולד וגדל בקיבוץ וחי בו עם משפחתו – אשתו הדס, ושני ילדיו (7, 3.5), חקלאי ואיש חינוך במקצועו. תמיר היה איש משפחה, אוהב אדם וטבע. אוהד מכבי תל אביב מושבע ותמיד מוקף בחברים. סבתו יפה אדר, בת 85, נחטפה גם היא ושוחררה. יהי זכרו ברוך.

ממטה משפחות החטופים נמסר: מרכינים ראש על הירצחו של תמיר אדר ז״ל ומשתתפים בצערה הכבד של משפחת אדר. תמיר אדר (38), איש משפחה מסור, נשוי להדס ואב לשני ילדים קטנים שהיו כל עולמו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תמיר הוא דור שלישי בקיבוץ ניר עוז, חקלאי בנשמה שהאמין בתוצרת ארץ-ישראלית. תמיר היה שורשי ומחובר לאדמה, אהב את הארץ, אהב לטייל עם תרמיל על הגב, הוא היה אדם של מרחבים ונחלים.
נהג לבלות עם הילדים בטבע לראות ביחד את השקיעה.

תמיר מאוד אהב מוזיקה ובמיוחד אהב את מאיר אריאל, רק לפני יומיים, שחר בנו של מאיר אריאל, הגיע לאירוע לכבודו ושר את השיר האהוב על תמיר ״זרעי קיץ״. כולם מספרים עליו שהיה אדם חברותי מאוד, מלא בחברים קרובים. איש שיחה עמוק ורגיש ובעל חוש הומור מפותח. אחד כזה, שתמיד מחייך ואוהב את החיים בפשטותם. תמיר ז״ל הוא הנכד של יפה אדר ששוחררה לפני מספר שבועות משבי חמאס-דאעש. יהי זכרו ברוך.



תמיר אדר - חטוף - נרצח - ניר עוז
צילום: באדיבות המשפחה


תמיר אדר - חטוף - נרצח - ניר עוז
צילום: באדיבות המשפחה

Back to top button