לבנוןמבזקים

חיזבאללה נטל אחריות לירי 62 רקטות, "כחלק מתגובה לחיסול אל-עארורי"

ארגון הטרור חיזבאללה נטל אחריות לירי הרקטות הבוקר (שבת) לעבר יישובי הגליל בצפון הארץ והדגיש כי זה "חלק מהתגובה הראשונית לחיסולו של סלאח אל-עארורי".

בהודעת ארגון הטרור נכתב: "ראשית, בסיס הפיקוח האווירי מירון ממוקם על ראש הר ג'רמק בצפון ארץ ישראל הכבושה, שהוא פסגת ההר הגבוהה ביותר בפלסטין הכבושה. בסיס מירון נחשב למרכז היחיד לניהול, מעקב ובקרה אווירית בצפון הארץ. לישראל אין אלטרנטיבה ושני הבסיסים בכל המדינה הם במירון בצפון והשני במצפה רמון בדרום."

עוד נטען בהודעת חיזבאללה כי "בסיס מירון עוסק בארגון, תיאום וניהול כל הפעולות האוויריות לעבר סוריה, לבנון, טורקיה, קפריסין וחלקו הצפוני של האגן המזרחי של הים התיכון. בסיס זה מהווה גם מרכז מרכזי לפעולות שיבוש אלקטרוני בכיוונים האמורים, ובבסיס זה פועלים מספר רב של קצינים וחיילים ציוניים מובחרים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך להסבר על בסיס מירון שסיפק חיזבאללה בהודעתו, הצהיר כי ביצע את מטח הרקטות הבוקר: "שנית, בשעה 07:50 בבוקר ביום שבת 01/06/2024, כחלק מהתגובה הראשונית לפשע ההתנקשות במנהיג הדגול שייח' סאלח אל-ערורי ואחיו המעונים בפרבר הדרומי של ביירות, המוג'אהדין של האיסלאם. ההתנגדות תקפה את בסיס הבקרה האווירית מירון עם 62 טילים מסוגים מרובים, וגרמה לנפגעים ישירים ומאושרים."

תיעוד שהופץ ברשתות החברתיות מתקיפת בסיס מירון

בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button