מבזקיםפוליטי / מדיני

בן 15 נעצר בחשד להצתת חנות סלולר בירושלים

בליל אמש (שבת) בסמוך לשעה 3:20 התקבל דיווח במוקד 102 על שריפה של חנות סלולר במתחם של מסחר ומגורים. השריפה פרצה בחנות סלולר במתחם חנויות משולב מגורים ברח׳ נחל ניצנים ברמה א.

4 צוותי כיבוי מתחנה אזורית בית שמש, בפיקודו של רב רשף יעקב טובול , הגיעו למקום תוך דקות ספורות. חנות הסלולר נשרפה כליל. לוחמי האש פעלו במהירות לכיבוי השריפה, הצליחו להשתלט עליה ומנעו את התפשטות השריפה לעבר החנויות ובתי המגורים.

לאחר מכן ערכו איוורור ופינוי של העשן וכן סריקות לאיתור לכודים. לא היו לכודים או פצועים כתוצאה מהשריפה, נזק נגרם לחנות. בחקירה של כבאות והצלה שהתבצעה על ידי חוקר הדליקות טפסר משנה אבי הרוש, מפקד התחנה, העלתה כי השריפה פרצה כתוצאה מהצתה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היום (ראשון) המשטרה עצרה לחקירה חשוד כבן 15, תושב בית שמש, ונבדק החשד למעורבתו במעשה. החשוד שנעצר, הועבר לחקירה בתחנת בית שמש והחקירה במשטרה נמשכת.

רס״ל זיו אקווה, דובר תחנה אזורית בית שמש אמר כי ״אנחנו בכבאות והצלה ממליצים לציבור לרכוש גלאי עשן! גלאי עשן הוא אמצעי חשוב לגילוי מוקדם של שריפות, והוא יכול להציל חיים.״

ראשת עיריית בית שמש עליזה בלוך:

בעקבות שריפת החנות במרכז המסחרי ברמה א׳, שוחחתי הבוקר עם מפקד תחנת בית שמש סנ״צ אלון וינשטין וביקשתי להאיץ את הליך חקירת האירוע. עודכנתי שהחקירה בעיצומה כבר משעות הבוקר המוקדמות וישנם מספר כיוונים שנבדקים.

אני בטוחה שהאשמים במעשה ימצאו במהרה ויתנו את הדין על כך. לעבריינות אין מקום בבית שמש ונעשה כל מאמץ כדי לגדוע אותה בטרם תרים ראש. בימים קשים אלו שבעלי עסקים מתמודדים עם אתגרים רבים, מחובתנו לעשות הכל על מנת לסייע להם.״

ירושלים - חנות סלולר - הצתה
תיעוד מבצעי כב"ה מחוז ירושלים

 

Back to top button