צרכנות

מוצרי אפל שאתם צריכים – אפל ווטש ואייפד

קרדיט תמונה PEXELS

אפל היא החברה המסחרית הגדולה והמצליחה ביותר בעולם, וזה אומר לא מעט על המוצרים שלה. לאורך העשורים האחרונים פרצה החברה דרך שוב ושוב, והצעידה את עולם הטכנולוגיה כולו קדימה בצעדי ענק. בכמה תחומים שונים אפל למעשה המציאה את התחום מחדש והכתיבה את הסטנדרט שעל פיו אנו חיים, כמו שקרה למשל עם טלפונים חכמים או נגני מוסיקה

 מלבד התחומים ה"ברורים" והמוכרים לכולנו שאותם חברת אפל הכתיבה ועיצבה מחדש (טלפונים חכמים, נגני מוזיקה ובמידה רבה גם מחשבים אישיים), בעשור וחצי האחרונים המציאה החברה מחדש גם כמה תחומים נוספים שאולי עדיין אינם נפוצים באותה המידה כמו סמארטפונים, אך בהחלט שווים בחינה מקרוב. להלן שתי דוגמאות שמעניין ומהנה להכיר של מוצרי אפל שיכולים לשדרג משמעותית גם את ההתנהלות היומיומית שלכם:

אפל ווטש

שעונים חכמים כבר נפוצים כיום במדינות כמו ישראל וארצות הברית, אך רבות ורבים מאיתנו עדיין לא התנסינו בשעון שכזה בעצמנו. כמובן שגם בקטגוריה זו, המוצר של אפל הוא המוביל ופורץ הדרך – אפל ווטש (Apple watch) הוא השעון החכם של אפל המדגים לנו כיצד יכול להיראות העתיד, כאשר נוכל לעשות יותר ויותר דברים דרך השעון שעל פרק היד, אפילו ללא צורך בטלפון החכם. השעון החכם מאפשר להתקשר ולקבל שיחות טלפון, למדוד את הדופק ומדדי בריאות נוספים, לקבל ולקרוא הודעות ומיילים, להתחבר לאפליקציות ניווט ומיקום ועוד ועוד ועוד. היישומים בשעון הם באמת רבים ועשירים, והם אף מתרבים מדגם לדגם ומשנה לשנה. בנוסף לכל זאת, מובן שמדובר בשעון החכם הפועל בצורה הטובה והחלקה ביותר בשוק, כמו שאר המוצרים של אפל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לא בכדי שעונים חכמים נחשבים כיום לאחת הקטגוריות ה"חמות" בעולם הטכנולוגיה, כמכשיר המסמן במידה רבה את אופן השימוש היומיומי והשוטף שלנו בטכנולוגיה במהלך עשרות השנים הבאות. אפל ווטש נמצא בחזית הקטגוריה הזו, ועושה את מה ששעונים חכמים יודעים לעשות בצורה הטובה והמרשימה ביותר.

אייפד

ה"אייפד" (iPad) מהווה דוגמה נוספת לקטגוריה שלמה שאפל ממש המציאה בעצמה, לא פחות מכך. לפני יציאתו של האייפד הראשון לשוק, כלל לא הכרנו את הרעיון של מכשירי טאבלט. אפל המציאה את הקטגוריה של מחשבי לוח – טאבלטים, כאשר הוציאה את מכשיר הדגל של קטגוריה זו לשוק. מאז היא מוציאה מדי תקופה גרסה חדשה ומשוכללת יותר של iPad, הנמכר במיליוני עותקים מדי שנה.

מחשב לוח – טאבלט, מהווה סוג של חולייה מקשרת בין טלפון חכם לבין מחשב נייד, ומאפשר לבצע אינספור פעולות מגוונות שונות. החל מצפייה בסרטים, סדרות ומדיה וכלה בעבודה על אינספור תוכנות מקצועיות שונות ואפליקציות ייעודיות – האייפד מהווה מחשב קטן, קומפקטי, דק וקל משקל, שאותו ניתן לשאת בקלות לכל מקום ולהשתמש באמצעותו באינספור יישומים שונים. יותר ויותר אנשים בעולם מגלים מדי שנה את היתרונות של שימוש בטאבלט, וכשמדובר בטאבלטים, כמובן שהאייפד של אפל הוא המכשיר המוביל, המתקדם והאיכותי ביותר שבנמצא. בהחלט שווה בדיקה מקרוב!…

Back to top button