חדשות הארץמבזקים

בשל המלחמה: השרה רגב חתמה על צו להארכת תוקף רשיונות הנהיגה

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא״ל (מיל׳) מירי רגב חתמה עם תחילת המלחמה על הוראת שעה התקפה עד ה-6 בינואר 2024 ומאריכה את תוקפם של רישיונות הנהיגה ב-90 ימים בשל מלחמת "חרבות ברזל". תשלום האגרה בגין הארכת הרישוי ייכלל בסכום האגרה המעודכנת עבור חידוש הרישיון שיישלח לבעל הרישיון.

היום, (ראשון) חתמה השרה רגב על צו המאריך את תוקף הוראת השעה ב-60 ימים נוספים, המשמעות היא שרישיונות נהיגה שתוקפם פג בין ה-7 באוקטובר 2023 ועד ה-6 במרץ 2024, יוארכו ב-90 ימים החל מתום תוקף רישיון הנהיגה.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב: "במטרה להקל על אזרחי מדינת ישראל בעקבות המצב הביטחוני בו אנו נמצאים, החלטתי להאריך פעם נוספת את תוקף רישיונות הנהיגה. משרד התחבורה יוזם ומקדם פתרונות לכל הקשיים שנוצרו עקב המצב, במטרה להקל ככל האפשר על כלל האזרחים ובהם מגוייסי המילואים ובני משפחתם, ועל המפונים הרבים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן: "מתחילת המלחמה, משרדנו פועל לשמירה על הרציפות התפקודית ולהקל על האזרחים ככל הניתן בהליכים בירוקרטיים. הארכת תוקף רישיונות הנהיגה היא נדבך חשוב בסיוע עבור משרתי המילואים והתושבים שפונו מבתיהם ולמנוע מצב של נהיגה ללא רישיון – שלא באשמתם".

מירי רגב
ארכיון. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button