חדשות הארץמבזקים

עידן עמדי נותח ויצא מכלל סכנה אך מצבו עדיין קשה, אחותו מבקשת להתפלל

הזמר עידן עמדי בן ה- 35, לוחם ביחידת הסיור 3600 של הנדסה קרבית נפצע אתמול באורח קשה בדרום רצועת עזה ופונה עם פגיעות רסיסים בחזה ובצוואר אל המרכז הרפואי שיבא בתל השומר. הלילה עמדי נותח ויצא מכלל סכנה אך עדיין הוא מורדם ומונשם ומצבו מוגדר קשה.

עידן עמדי
צילום: דובר צה"ל

הזמר נפצע כתוצאה מפיצוץ בפתח מנהרה במהלך פעילות הכוחות. משפחתו של עמדי נמצאת לצידו בבית החולים ואיילת אחותו פרסמה הלילה סרטון ברשתות החברתיות ובו ביקשה מעם ישראל להתפלל לרפואתו של "עידן בן טובה".

שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

השר חילי טרופר כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "עידן עמדי, אחי היקר והגיבור, אוהב אותך וכפי שסגרנו מחכה לקפה שאחרי המלחמה. ואחרי שתתאושש מהפציעה הקשה שלך היום. לפני כמה ימים התכתבנו ושלחתי לעמדי סרטון מצחיק של עידן ניידץ שבמשחק "ארץ, עיר מלחמה" עם ילדיו הם עוצרים באות ע', ואז לכל השאלות התשובה היא עידן עמדי. זמר באות ע' – עידן עמדי. שחקן באות ע' – עידן עמדי. לוחם באות ע' -עידן עמדי. אישיות באות ע' – עידן עמדי. וזה כל כך מדויק. עמדי הוא אחד, יחיד ומיוחד. עמדי, מתפללים לרפואתך ולרפואת כל הפצועים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר בן גביר איחל רפואה שלמה לזמר וכתב: "עידן עמדי הוא לא רק זמר ענק עם נשמה גדולה, הוא גם לוחם גיבור ואמיץ, מודל והשראה. מתפלל יחד עם כל עם ישראל להחלמתו השלמה והמהירה, יחד עם כל פצועי צה״ל וכוחות הביטחון. התפללו עבור עידן בן טובה לרפואה שלמה".

הזמר שלמה ארצי איחל אף הוא החלמה מהירה לעמדי וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "לעידן חברי היקר, האהוב והאמיץ. מאחל לך החלמה מהירה. דואג לך ואוהב אותך ומחכה כבר לבוא לבקר אותך כשאתה בריא וחזק."

ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן איחל החלמה מהירה לעידן וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "עידן עמדי נפצע קשה היום בעזה באחד הימים הקשים ביותר לצה"ל במהלכו ספגו מספר כוחות פגיעות קשות. עידן עמדי הופיע אצלנו לפני השבת השחורה והמלחמה והעניק לאלפים באמפי חוויה מדהימה ומופע נפלא. עידן כוכב מוצלח רב כישורים מקסים גם כאדם וצנוע. נתפלל להחלמה מהירה לעידן היקר ולכל מי שנפצעו. נכפתה עלינו מלחמת אין ברירה על קיומנו ובכלל אין לנו ברירה אחרת אלא להיות יחד, להילחם ולנצח וכך יהיה."

Back to top button