מבזקיםמשפטי/פלילי

צפו: בת 14 ממזרח ירושלים התכוונה לבצע פיגוע והשאירה מכתב פרידה

תיעוד: תושבת מזרח ירושלים בת 14, השאירה מכתב ״פרידה״ סמוך לבית בעיר העתיקה שבו ביקשה להיות שאהידה וציינה את תמיכתה בארגון טרור חמאס. שוטרי מרחב דוד שזיהו את המכתב תוך זמן קצר עצרו יחד עם לוחמי מג״ב ירושלים את החשודה בסמוך לעיר העתיקה ועליה תמונות מחבלים. מהחקירה במשטרה עולה כי היא התכוונה לבצע פיגוע

בזכות ערנותם ומקצועיותם של שוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים נעצרה אתמול (שני) תושבת מזרח ירושלים בחשד שהתכוונה לבצע פיגוע. שוטרי מרחב דוד שפעלו בעיר העתיקה בירושלים, איתרו סמוך לדלת בית של יהודים במקום ערימת דפים ביניהם מכתב שעורר את חשדם. ובבדיקת תוכנו, נמצא שם של חשודה שביקשה במכתב להיות שאהידה ובו למעשה נפרדה מבני משפחתה.

בסיוע והכוונה של מרכז השליטה של מרחב דוד איתרו לוחמי מג"ב שפעלו במקום יחד עם שוטרי מרחב דוד את החשודה והיא נעצרה על ידם. הקטינה החשודה הועברה לחקירה במרחב דוד, ממנה עלה כי התכוונה לבצע פיגוע ולהיות שאהידה וציינה במכתב שהיא תומכת בארגון טרור חמאס, מכתב אותו חתמה בשמה והוסיפה את המילה 'שאהידה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד עלה בחקירה כי אביה של החשודה הוא מחבל שביצע פיגוע לפני כשנה באיו"ש. הוא נוטרל וחוסל בפיגוע, שבו נפגעו מספר אנשי כוחות בטחון. בנוסף, השוטרים איתרו ברשות החשודה תמונות של מחבלים. החשודה שנעצרה על ידי השוטרים, הובאה היום לדיון בהארכת מעצרה בבית המשפט ומעצרה הוארך בשלושה ימים לטובת המשך החקירה ומיצויה.

שאהידה - קטינה - מזרח ירושלים -
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button