מבזקיםספורט

המשטרה נערכת לקראת משחק הכדורגל בין מכבי ת"א למכבי חיפה

משטרת ישראל השלימה היערכותה לקראת משחק הכדורגל בין מכבי ת"א למכבי חיפה שייערך היום (רביעי) בשעה 20:30, באצטדיון בלומפילד בתל אביב. במסגרת ההיערכות יתפרסו היום החל משעות הצהריים עשרות שוטרים של המחוז ת"א, סדרנים ומאבטחים, באזור האצטדיון, ויפעלו לשמירה על הסדר והביטחון לאבטחת הקהל ויכווינו את התנועה באזור.

יש להישמע להנחיות פיקוד העורף בנוגע להגבלת התקהלות בתוך ומחוץ לאצטדיון, ובפרט להנחיות התנהגות עם קבלת התרעה לגבי מצב של אזעקה או אירוע חירום. שערי האצטדיון צפוים להיפתח היום בשעה 18:30 ותתבצע בדיקה קפדנית בקרב הבאים לאצטדיון.

הסדרי התנועה- משעה 16:00 יסגרו רחובות: אמץ, שארית ישראל והתחיה. להלן מספר דגשים והנחיות לקהל האוהדים: אם במהלך המשחק מתקבלת התרעה על ירי תל"מ יש לשבת במקומותיכם, להתכופף ולהגן על הראש עם הידיים למשך 10 דקות. בכל מקרה יש להישמע להוראות הסדרנים וכוחות המשטרה במקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יתבצע בידוק קפדני לכלל האוהדים, חל איסור מוחלט על כניסה עם נשק לאיצטדיון והפעלת רחפנים במהלך המשחק. לא תותר הכנסת אלכוהול למקום ולא תותר כניסת אוהדים שיהיו תחת השפעת אלכוהול.

כוחות גלויים וסמויים יתפרסו בסביבת האצטדיון, ויפעלו ולמניעת תופעת ספסרות שמהווה עבירה פלילית. כנסת ציוד עידוד מותנית באישור המשטרה בלבד. חל איסור מוחלט על הכנסת אבוקות ואמצעי פירוטכניקה אחרים.

משטרת ישראל
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button