אינטרנטמבזקיםפוליטי / מדיני

לקראת הדיון בהאג: הקימו אתר המציג את פשעי החמאס

מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה העלה היום (רביעי) את האתר הבין לאומי אשר מציג לעולם חלק מהפשעים של חמאס נגד האנושות, עם צילומים וסרטונים מזירות הטבח של ה-7 באוקטובר.

האתר פותח בשיתוף עם דובר צה״ל ומצטרף למגוון מהלכי הסברה לקהל הבינלאומי, עליהם פועלים בכלל הגופים המדינתיים במהלך מלחמת ״חרבות ברזל״ והועלה היום לקראת פתיחת הדיון בעתירה נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג.

שם האתר באנגלית הינו: "Oct. 7 2023, Hamas Massacre: Documentation of Crimes Against Humanity". יש לציין כי כל הצילומים ממוקדי הרצח השונים טושטשו על מנת לשמור על פרטיותם של הקורבנות. האתר מיועד לקהל הבינלאומי בלבד. לכניסה לאתר – לחצו כאן

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש מערך ההסברה הלאומי מושיק אביב: "כחלק מפעולות ההסברה המקיפות והמאומצות, משרד ראש הממשלה באמצעות מערך ההסברה הלאומי ובשיתוף דו"ץ אנו מעלים אתר שינציח ויזכיר את מעשי הטבח הנוראי שבוצעו באזרחי ישראל בשבת השחורה של 7 באוקטובר. נמשיך ונפעל לכך שאזרחי העולם לא יוכלו להשאר אדישים לטבח הנוראי שחווינו.

מדובר בכלי הסברתי ומדיני חשוב, שמציג את הפשעים החמורים נגד האנושות. מחר נופיע בבית הדין בהאג, ואתר זה יסייע למדינת ישראל במשימתה להזכיר לעולם שאנחנו הקורבן באירוע הטרור חסר התקדים שחווינו".

Back to top button