חדשות הארץמבזקים

לציון יום ה – 100 לחטיפה: אל על תשנה את שם טיסת הדגל ל – LY100

לקראת יום ה-100 לחטיפה חברת אל על במחווה מרגשות למאבק לשחרור החטופים ותשנה את שם טיסת הדגל של החברה מ-LY001 ל-LY100

מאז פרוץ המלחמה חברת אל על לוקחת חלק משמעותי במאמץ הלאומי ובמאבק משפחות החטופים להשבת יקיריהם בהקדם. עד כה, הטיסה החברה מאות בני משפחות למשימות דיפלומטיות ברחבי העולם, במימון מלא על חשבונה.

ביום ראשון הנקרוב יצויינו 100 ימים שהחטופים נמצאים בשבי החמאס בעזה. כאות הזדהות עם מאבק משפחות החטופים חברת אל על תיקח חלק פעיל עם מספר מחוות להעלאת המודעות הציבורית העולמית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אל על התגייסה להטיס לניו יורק את "שעון החול" המסמל את זמנם ההולך ואוזל של החטופים בעזה, במבצע שמטרתו לעורר את דעת הקהל העולמית למען שחרור החטופים באמצעות הצבתו במיקומים מרכזיים.

שעון החול, יצירה מקורית של עמותת "רמת השניים", הוצב לפני כשבועיים בכיכר הבימה בתל אביב. השעון הועבר לארה"ב בטיסת אל על במבצע לוגיסטי מורכב, שכן הוא שוקל כ-300 קילוגרם וגובהו כ-3 וחצי מטרים.

כמו כן, הטיסה המזוהה ביותר עם החברה – LY001 שיוצאת בשעה 01:00 ושמורכבת מהמספר 100, מתל אביב לנמל התעופה JFK שבניו יורק ביום ראשון תיקרא LY100 לציון 100 ימים בלעדי החטופים. הטיסה תתבצע במטוס ״ירושלים של זהב״ עליו הודבקה בחודש שעבר המדבקה ״STAND WITH ISRAEL״.

בנוסף, הרקע באתר אל על יוחלף גם הוא ויותאם למסר 100 הימים, ובכלל הטיסות תושמע כריזה ייעודית אותה יקריאו צוותי האוויר, שמטרתה להדהד את סיפור 136 החטופים לאלפי נוסעי אל על בארץ ובעולם.

ממטה מאבק משפחות החטופים נמסר: "אנחנו לא מאמינים שהגענו ליום ה-100 בו יקירינו במנהרות החמאס ללא מים, מזון, וטיפול רפואי מציל חיים. אנו מודים לחברת אל על, שנרתמה מהיום הראשון לסייע למשפחות, על מאמציה להעלאת המודעות לצורך הדחוף בשחרור החטופים שחייהם בסכנה מיידית".

חטופים - 100 - ימים - אל על
צילום: דוברות אל על
חטופים - 100 - ימים - אל על
צילום: דוברות אל על
חטופים - 100 - ימים - אל על
צילום: דוברות אל על
חטופים - 100 - ימים - אל על
צילום: דוברות אל על
צילום: דוברות אל על

Back to top button