מבזקיםפוליטי / מדיני

השר דיכטר: "לא נסיים את המלחמה בעזה עד להשגת היעדים שנקבעו"

שר החקלאות אבי דיכטר וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני אמר הבוקר (שישי) כי ישראל לא מתכוונת לעצור את הלחימה ברצועת עזה עד להשגת כל היעדים שנקבעו בתחילת במלחמה.

"אנחנו ביום ה-98 למלחמת עזה. מדינת ישראל, צה״ל וכוחות הביטחון לא מורידים לרגע את הרגל מהשגת היעדים שקבענו בקבינט המדיני ביטחוני ב-07.10. אנחנו נחושים שלא לסיים את המלחמה עד אשר נחזיר את החטופים הביתה ונציב את רוצחי החמאס והג׳האד במקום היחיד שהם ראויים להיות בו, בכלא שלנו בחקירות, או קבורים עמוק באדמה." הדגיש השר דיכטר.

עוד הוסיף כי "לצד המלחמה, אנחנו בימים של משא ומתן עיקש מול האוצר לקראת תקציב 2024. החקלאות ביישובי העוטף ובצפון הארץ, ספגה פגיעה קשה מאז פרוץ המלחמה. מלחמת ההתשה בצפון, ממשיכה לפגוע בלולים ובשאר ענפי החקלאות באזור זה, גם ברגעים אלה. ברור לי שמשרד החקלאות יהיה חייב גם הוא "להיכנס מתחת לאלונקה" ולהתייעל היכן שצריך, כל זאת, בתנאי שלא תהיה פגיעה באופן ישיר בחקלאים ובהמשך הבטחת ביטחון המזון של מדינת ישראל. אני פועל לכך שנחריג את החקלאות מהקיצוץ הרוחבי, כי רק כך נצליח לשקם ולהצמיח מחדש את החקלאות בישראל כולל את עיקרון ״עד התֶּלֶם האחרון״."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אבי דיכטר
צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button