מבזקיםצבא וביטחון

נס בערב שבת: "נמנע פיגוע משמעותי, הלוחמים חתרו למגע והמחבלים חוסלו"

לאחר התרעה בגדר היישוב אתמול (שישי), חייל צה״ל במילואים מגדוד ההגנה המרחבית קפץ למרחב הגדר ההיקפית של אזור התעשייה הצמוד ליישוב אדורה. בעת הגעת החייל לבדיקת ההתרעה, הוא נפגע מירי המחבלים והקפיץ כוחות רבים לסריקות. החייל נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה.

במהלך סריקות של הכוחות הגזרתיים וכוחות מיוחדים במרחב, לוחמי צה"ל במילואים מגדוד 5060 חיסלו את שלושת המחבלים במרחב אזור התעשייה הצמוד ליישוב, זמן קצר לאחר הירי. על המחבלים אותרו רובה מסוג M-16, גרזן, סכינים ואמצעי לחימה נוספים.

אמצעי לחימה - פיגוע ירי - מחבלים - אדורה
צילום: דובר צה"ל

מפקד חטיבת יהודה, אלוף-משנה ישי רוזיליו אמר כי "מדובר בפיגוע משמעותי שנמנע בזכות החיבור בין חדות הסיור של גדוד ההגנה המרחבית למרכיבי הבטחון האזרחיים אשר התריעו על האירוע, ללוחמי המילואים שחתרו למגע וחיסלו אותם לאחר שהוקפצו כוחות רבים.
בתקופה האחרונה תירגלנו רבות את הכוחות והמערכות לרגע הזה וברגע האמת המחבלים פגשו קצה עוצמתי, שלם וחד וכך יעשה לכל מי שיבקש לפגוע בנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ברשתות החברתיות דווח על ידי הערבים כי מבצעי הפיגוע שחוסלו הם: אסמאעיל אבו גחישה, בן 19, עודי אבו גחישה, בן 16 ומחמד עראפת אבו גחישה, בן 16, שלושתם בני משפחה מהכפר אידנה ממערב לחברון.

כוחות צה"ל - פיגוע ירי - אדורה
צילום: דובר צה"ל
כוחות צה"ל - פיגוע ירי - אדורה
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button