מבזקיםצבא וביטחון

14 מבוקשים נעצרו באיו"ש, ביניהם שתי אחיותיו של סאלח אל-עארורי שחוסל

במבצע חטיבתי בחטיבת הבקעה והעמקים הלוחמים עצרו שני מבוקשים, תחקרו חשודים רבים ואיתרו והחרימו חמ״ל תצפיות וכספי טרור.

בכפר ערורה ובעיר אל בירה שבחטיבת בנימין עצרו הכוחות הלילה את דלאל ופאטימה – שתי אחיותיו של סגן ראש הלשכה המדינית של ארגון הטרור חמאס, סאלח אל-עארורי לאחר שהסיתו לטרור נגד מדינת ישראל.

דלאל ופאטימה אל-עארורי
דלאל ופאטימה אל-עארורי. (שימוש לפי סעיף 27 א')

בעיר שכם שבחטיבת שומרון נעצרו שלושה מבוקשים והוחרמו חומרים להכנת מטענים ורחפן. כמו כן, במהלך פעילות יזומה בעיר רכב חשוד שניסה להימלט מהכוחות נעצר ובתוכו אותר נשק טעון מסוג M4. שני החשודים שנסעו ברכב נעצרו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, בכפר אום צפה ובעיר חברון שבחטיבת יהודה ובכפר מזרעה אל קבליה שבחטיבת אפרים איתרו והחרימו הכוחות נשקים, כספי טרור ואמצעי לחימה נוספים.

סה"כ נעצרו הלילה 14 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים. כל המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו.

עד כה נעצרו מתחילת המלחמה מעל 2,650 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, כ-1,300 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס

אמצעי הלחימה שהוחרמו. צילום: דובר צה"ל
אמצעי הלחימה שהוחרמו. צילום: דובר צה"ל
מצלמות אבטחה
צילום: דובר צה"ל
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button