מבזקיםתאונות דרכים

תאונת דרכים קטלנית בצומת גוש עציון, אדם נהרג ומספר נוספים נפצעו

בסמוך לבית הברכה בכביש 60, בצומת גוש עציון אירעה לפני זמן קצר (רביעי) תאונת דרכים קטלנית בין משאית לגי'פ שהתהפך והחל לעלות באש בעקבות התאונה.

לוחמי אש מתחנה אזורית יהודה פעלו במקום לחילוץ לכודים, כאשר אחד מהם חולץ ללא רוח חיים.

סגן טפסר תמיר ארז מפקד תחנה אזורית יהודה סיפר: "התקבל דיווח על תאונת דרכים סמוך לבית הברכה בגוש עציון בין שתי משאיות ורכב נוסף. עם ההגעה לאירוע זיהינו זירה קשה ומורכבת. כלי הרכב היו במרחק של כ-80 מטרים האחד מהשני, וכן עלו באש דבר המראה על עוצמת התאונה. מייד התחלנו לבצע הערכת מצב ותעדוף מתן מענה תוך הזנקת כוחות נוספים. אחד מהצוותים החל בפעולות לכיבוי הרכב הבוער, ואילו צוות נוסף החל בפעולות לחילוץ הלכודים. הרכב ממנו חולצו הלכודים הינו רכב המורכב לחילוץ, ולכן החילוץ ארך זמן ממושך. לצערי עם סיום פעולות החילוץ נקבע מוות על אחד הלכודים, ואילו היתר הועברו לטיפול רפואי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל, קבעו את מותו של גבר בשנות העשרים. בנוסף, הם העניקו טיפול רפואי לארבעה פצועים ופינו לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק גבר בשנות העשרים במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית, גבר כבן 30 במצב בינוני, עם חבלות בחזה, ושני פצועים נוספים במצב קל.

תאונת דרכים קטלנית - צומת גוש עציון - כביש 60
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פאראמדיק מד"א אייל זהבי, סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו רכב שבו נסעו 4 גברים שהתהפך לאחר שהיה מעורב בתאונה עם משאית. נהג הרכב ונוסע שישב מאחור נלכדו ברכב, ושני נוסעים נוספים היו בהכרה מלאה, יצאו מהרכב וישבו בצד הכביש, אחד הלכודים שיב מאחור היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו, השני חולץ מהרכב ופונה כשמצבו קשה, והשניים הנוספים פונו במצב קל. נהג המשאית פונה כשמצבו מוגדר בינוני."

בעקבות התאונה כביש 60 נסגר לתנועה מצומת גוש עציון ועד צומת העוקפים בשני הכיוונים. ציבור הנהגים מתבקש להשתמש בצירים חלופיים ולהישמע להנחיות השוטרים במקום.

בוחני אגף התנועה של משטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

תאונת דרכים קטלנית - צומת גוש עציון - כביש 60
צילום: אלן מלכה
תאונת דרכים קטלנית - צומת גוש עציון - כביש 60
צילום: אלן מלכה
תאונת דרכים קטלנית - צומת גוש עציון - כביש 60
צילום: אלן מלכה
צילום: אלן מלכה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button