חדשות הארץמבזקים

צפו: חה"כ צבי סוכות – מחדל ביטחוני בפיקוח על כניסת פועלים לשומרון

בסיור בשטח גדר ההפרדה יחד עם ראש מועצת קרני שומרון יגאל להב חשפו חה"כ צבי סוכות וראש המועצה להב מרכז תעשיה אליו נכנסים פלסטינים ללא פיקוח. בצל המלחמה והפיגוע הקטלני שלשום ברעננה, חשף הבוקר (רביעי) חבר ועדת חוץ וביטחון ח"כ צבי סוכות מהציונות הדתית את מה שראה בסיור שטח.

לטענת חה"כ סוכות אזור התעשיה קרני שומרון עובדים ישראלים לצד פועלים פלסטיניים כמעט ללא פיקוח. חה"כ סוכות שהוא גם יו"ר ועדת המשנה חוץ וביטחון לענייני יו"ש התריע: "האבסורד הוא בלתי נתפס, מחד, אומרים להכניס פועלים פלסטינים, ומאידך, המדינה לא נותנת כלים לרשות לאבטח את הפועלים, התוצאה היא שכאן באיזור התעשיה קרני שומרון עובדים ישראלים לצד פועלים פלסטינים בלי מישהו שבודק באמת מה קורה, מדובר בפרצה בטחונית חמורה".

לדברי חה"כ סוכות: "אי אפשר להכניס פועלים מבלי לדאוג למרכיבי ביטחון קריטיים בדגש על המצב הביטחוני המתוח כעת". ראש מועצת קרני שומרון, יגאל להב הוסיף: "יש פה חוסר אדיר באזורי תעשייה, אבל מצד שני אין מימון למרכיבי ביטחון, ובשביל לפתוח את איזור התעשיה הזה אנחנו חייבים את מרכיבי הביטחון שסביבו, מה שלא נמצא היום כי מדובר באיזורי תעשיה ישנים, אנחנו מצפים שהדיון הזה יעלה וידעו איך להביא את הכספים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כזכור, בשבוע שעבר התקיים דיון בועדת משנה חוץ וביטחון לענייני יו"ש בראשות ח"כ צבי סוכות בעניין כניסת הפועלים. בתחילת הדיון התייחס חה"כ סוכות לנתונים שפורסמו לפיהם 82% מהערבים ביו"ש תומכים בטבח שביצעו מחבלי חמאס בשבעה באוקטובר: "המשמעות של הנותונים הללו היא – שמונה מתוך עשרה פועלים הם מחבלי נוחבה בפוטנציה, האם דמם של תושבי יו"ש סמוק פחות? לא מובן למה ליו"ש ניתן להכניס פועלים מכל הגילים, בעוד שבשאר הארץ יש הגבלות". .

חה"כ - סוכות - מחדל - ביטחוני - גדר -
צילום: חה"כ סוכות
צילום: חה"כ סוכות

Back to top button