צרכנות

הכירו את הקומה ה-2 בחצי חינם

קרדיט תמונה PEXELS

אם אתם מכירים את רשת חצי חינם אתם יודעים שמדובר ברשת סופרים שמנגישה ללקוחותיה את השירותים השונים בכל גזרה אפשרית. בין אם מדובר במוצרי מזון, טואלטיקה, ניקיון ועוד. הרשת מציעה ללקוחותיה סניפים מוקפדים וגם את האפשרות לקנייה נוחה באונליין בממשק אטרקטיבי במיוחד. לצד כל אלו הגדילה הרשת והוסיפה גם את הקומה ה-2 שבה תוכלו למצוא שפע רב של כלי בית, טקסטיל, חפצי נוי ועוד, כשגם אותם תוכלו להזמין בקלות על ידי לחיצה קלה על כפתור העכבר וליהנות משירותי המשלוחים וההזמנות האונליין המתרחבים לכל תחומי החיים. בואו להכיר מקרוב את הקומה ה-2 וכל מה שיש לה להציע לכם.

הקומה ה-2 בחצי חינם אפשר לקנות הכל

הקומה ה- 2 של רשת חצי חינם מציעה ללקוחותיה את האפשרות לרכוש כלי הגשה ואירוח, אביזרי מטבח שביניהם תוכלו לרכוש שפע של כלי מטבח אשר להם אתם זקוקים, שביניהם נכללים גם סירים ומחבתות של מיטב החברות וכלי אפייה. בנוסף תמצאו גם אביזרי ניקיון, פריטי עיצוב ונוי, אביזרים לחדר האמבטיה, שלל מוצרי טקסטיל כמו מגבות, כריות ועוד, מוצרי חשמל ועוד שפע רב של מוצרים.

היתרון של רכישת כלי מטבח אונליין היא הנגישות, המהירות והנוחות שיש בהזמנתם עד הבית בפרט בתקופות מאתגרות יותר בחיים. אם גם אתם גיליתם את האהבה והתשוקה למטבח אך העומס הקיים בחייכם אינו מאפשר לכם להגיע פיזית אל הסניפים, כעת תוכלו להזמין שלל כלים למטבח בקלות ובנוחות בכל שעה ומכל מקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פנקו את המטבח עם כלי מטבח חדשים

חשוב לזכור שכדי להכין מתכונים מנצחים, להמציא שילובים מעניינים, ולהכין אוכל מלא באהבה אתם חייבים כלים למטבח, שאכן יאפשרו לכם לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. הכלים הללו יקלו עליכם את מלאכת הבישול והאפייה ויהפכו את המטבח שלכם למקצועי במיוחד. זה הזמן להתחדש בכפפות סיליקון שיסייעו לכם בהוצאות תבניות ומגשים לוהטים של תבשילים נפלאים שהכנתם במו ידיכם. תוכלו לרכוש שלל קופסאות אחסון למזון בגדלים שונים ובמגוון צורות לנוחיותכם, כך תוכלו לשמור את האוכל שהכנתם למשל זמן רב. כמו כן תוכלו להתחדש עם כלים למטבח כגון: קולפן, מצת לגז, פותחן קופסאות, קרש חיתוך, מארזי סכינים, משחיז סכינים, פורס ביצים, מכסה למיקרוגל ועוד.

סקירה על אילו כלים אפשר לקנות בקומה ה-2

חוץ מאשר כלי מטבח שיסייעו בהכנת האוכל, תוכלו ליהנות גם מרכישה של כלי הגשה ואירוח אשר עליהם תוכלו להגיש את כל המטעמים שהכנתם. למשל: סט של כלי אוכל 18 חלקים מהודר, סט של סכו"ם מוזהב 24 חלקים, סטים שונים של כוסות, צנצנות, מעמד לעוגה, קנקני מים, ספלים תרמיים, קערות הגשה דקורטיביות ועוד.

הקלות ברכישת כלי מטבח אונליין

כפי שציינו לא תמיד מתאפשר לנו לצאת מהבית כדי לערוך קניות, כיום הודות לנפלאות הטכנולוגיה אין צורך להישאר מאחור ולהמתין עד שיתאפשר להגיע אל הסופר פיזית. כעת אתם פשוט יכולים להיכנס לאתר של חצי חינם ולרכוש כלי מטבח אונליין בקומה ה-2 . תוכלו לרכוש מגוון סירים ומחבתות, סוטאזי'ם ואפילו קריספר אם מתחשק לכם קצת צ'יפס נטול שמן לחלוטין. כמו כן, תוכלו למצוא סיר לג'חנון מפנק שתוכלו להכין בשבת בבוקר וגם פלנצ'ה לצלות עליה נתחי בשר ועופות בדיוק כמו שאתם אוהבים והכול בלחיצת כפתור! למי מכם שבכל זאת אוהבים להגיע פיזית לסופר כדי לראות בעין את המוצרים, תוכלו להגיע אל כל אחד מסניפי הרשת הבאים ולסייר בקומה ה-2:

  • ראשל״צ – רחוב הלח״י 16
  • חולון – רחוב המרכבה 31 | רחוב הכישור 22
  • הוד השרון – רחוב הרקון 2 , מתחם שרונים.

Back to top button