חדשות הארץמבזקים

שרת התחבורה מירי רגב: מעבר צה"ל לנגב הוא משימה לאומית

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, סיירה היום (רביעי) בבאר שבע והודיעה כי בעקבות מעבר צה"ל לנגב, יש לקדם הצעת מחליטים של תשתיות התחבורה בעיר באר שבע כחלק ממשימה לאומית לשיפור התשתיות בבירת הנגב. "זוהי משימה של כלל ממשלת ישראל ולא רק של העיר באר שבע".

בדיון שנערך נכחו ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', ראש מנהל תשתיות, אבנר פלור, מנכ"לי יחידות הסמך של המשרד נתיבי ישראל, נתיבי איילון, רכבת ישראל וגורמי מקצוע נוספים. במהלך הפגישה, נידונו קידומם של הפרוייקטים התחבורתיים הגדולים שמקודמים בעיר באר שבע ובהם הרכבת הקלה בין באר שבע לליקית, רשת המסילות המהירות בין באר שבע לתל אביב ומתח"ם רכבת צפון ורכבת מרכז בעיר.

במהלך הישיבה, הודה ראש העיר לשרת התחבורה ולצוותה על שורת פרויקטים שמקודמים בימים אלה בעיר באר שבע וביקש את עזרתה של השרה וצוות משרדה להיערכות לקראת מעבר צה"ל לנגב. יצוין כי קודם לכן, ביקרה השרה רגב בבית החולים סורוקה שבעיר את לוחמי צה"ל שנפצעו במהלך הקרבות בעיר עזה. השרה שמעה את סיפורי הגבורה, התעניינה בשלומם, עודדה את רוחם והודתה להם על נחישותם ואומץ ליבם שהם מגלים במהלך הלחימה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב אמרה: "במסגרת ביקור מקצועי בעיר באר שבע שמעתי מקרוב אחר התקדמות הפרוייקטים התחבורתיים הגדולים שמקודמים בעיר כחלק ממעבר צה"ל לנגב. מדובר במגה מהלך שעתיד לקרות בקרוב ועל כן זוהי משימה לאומית חשובה".

מירי - רגב - תחבורה
צילום: דוברות משרד התחבורה
מירי - רגב - תחבורה
צילום: דוברות משרד התחבורה

Back to top button