צרכנות

ללא פשרות – איזו מכונת קפה תספק לנו את הקפה האיכותי והמשובח ביותר?

קרדיט לתמונה Freepik

קפה נחשב ומתפקד בחיים של רבים מאיתנו בתור הרבה יותר מאשר "סתם" עוד משקה. רובנו שותים קפה על בסיס יומיומי ויותר מפעם אחת ביום, תלויים בו כדאי להתעורר ולשמור על ערנות בשעות הקשות של היום ומעל הכל – פשוט אוהבים מאוד את הטעם והארומה. בעידן בו בבתים, משרדים ומקומות עבודה רבים ניתן למצוא מכונת קפה מסוג זה או אחר, עולה השאלה המתבקשת – אילו סוגים של מכונות קפה יספקו לנו את הקפה האיכותי והמשובח ביותר, ללא שום פשרה בנושא?

מכונות האספרסו השונות והרבות בהן רובנו משתמשים כיום מהווים כמובן עליית מדרגה מבחינת רמת איכות הקפה, בהשוואה לנס קפה או לקפה שחור "פשוט". אך בין מכונות האספרסו למיניהן, מתבלטת קבוצה אחת ספציפית של מכונות אשר תספק לנו את הקפה האיכותי והטוב ביותר, גם בהשוואה למרבית מכונות האספרסו האחרות.

את הקפה המשובח ביותר מספקות מכונות קפה טוחנות

סוג מכונות הקפה אליו אנו מתכוונים, המספק את קפה האספרסו המשובח והאיכותי ביותר ללא תחרות וללא פשרות, הוא זה של מכונות קפה טוחנות. מדובר במשפחה שלמה של מכונות אספרסו, אשר מלבד לאופן הפעולה הרגיל של מכונת אספרסו כוללות גם מטחנת קפה מובנית. אל המכונה מזינים פולי קפה שלמים וטריים, והמטחנה טוחנת בדיוק את הכמות הנדרשת על מנת להכין עכשיו כוס קפה, ומשאירה את יתר הפולים שלמים. זה מאפשר לשמור על הטריות של פולי הקפה בצורה הטובה ביותר, ולאורך זמן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאשר טוחנים פולי קפה (או כל דבר אורגני אחר), שטח הפנים שלהם גדל בצורה דראסטית ומיידית, וכך גם החשיפה שלהם לאוויר. תהליכי החמצון המתרחשים ברגע שהחומר האורגני נחשף לאוויר הם שגורמים לו לאבד מטריותו ולהתחיל בתהליכים שונים של "הבשלה" ולמעשה – קלקול. לכן שמירה של פולי הקפה בתצורתם המקורית כמה שיותר זמן וקרוב ככל הניתן לרגע בו מכינים מהם את הקפה בפועל, היא הדרך הבטוחה ליהנות מהקפה הטרי והמשובח ביותר.

סוגים רבים ושונים של מכונות קפה טוחנות

מאחר ומכונות קפה הכוללות מטחנה מובנית ידועות כאחד הסוגים האיכותיים ביותר של מכונות קפה, וכדרך הטובה ביותר להבטיח כי שותים את הקפה הטרי והמשובח ביותר, ניתן למצוא סוגים רבים ושונים של מכונות ומטחנות שכאלו כיום – ישנן סוגים שונים של מכונות אספרסו ביתיות עם מטחנה מובנית, וניתן כמובן גם לקנות את המטחנה בנפרד ולהוסיפה למכונה קיימת.

כמו כן, ניתן למצוא דגמים שונים של מכונות קפה טוחנות, כולל של היצרניות המובילות והנחשבות ביותר בתחום. דוגמה טובה לכך היא מכונת קפה פיליפס – מיצרניות המכשירים המובילות בעולם אשר מתמחה גם במכונות קפה ואספרסו מסוגים שונים. החברה מציעה מספר דגמים של מכונות קפה טוחנות, כולל כאלו המצוידים באביזרים מובנים נוספים דוגמת מקציף חלב ומנגנון סינון מים, המאפשרים לה ליצור את הקפה המשובח והטוב ביותר שרק ניתן להעלות על הדעת. לא פחות מכך!…

להתרשמות ממגוון דגמים של מכונת קפה טוחנת והזמנה אונליין הכנסו לכתובת

https://www.vero-cafe.co.il/category/מכונות-קפה-אוטומטיות

 

Back to top button