הודעות דוברותמבזקים

תכנית "מגן העיר" של הרצליה תחל בקרוב

מנהלת תכנית "מגן העיר" של עיריית הרצליה התכנסה היום, יום ה', עם מהנדס המחוז של פיקוד העורף, רס"מ יניב אטיאס.צ בפגישה, בראשות מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, סמנכ״לית פרויקטים וצוות המטה המורכב ממנהלי אגפים ומומחים מתחום ההנדסה וניהול פרויקטים, הוצגו תוכניות העבודה למיגון מוסדות החינוך בעיר על מנת שיוכלו להמשיך לפעול באופן רציף גם בימי לחימה ממושכת.

בסיום הפגישה רס"מ אטיאס אמר כי תכניות העירייה שהוצגו בפניו היו רציניות ומקצועיות ביותר וכי במהלך שבוע הבא הן יאושרו באופן רשמי גם במערכת המקוונת. מעיריית הרצליה נמסר כי בימים הקרובים יתחיל שלב א' של התוכנית – הוספת מרחבים מוגנים בכל גני הילדים שאינם ממוגנים כרגע.

במהלך החודש הבא יתחיל שלב ב' של התכנית – הוספת מרחבים מוגנים קומתיים, כאגף נוסף בבתי הספר בהם קיים פער מיגוני. בשלב השלישי, העירייה תקדים ביצוע הרחבות של בתי הספר, המתכוננות לפי צפי גידול התלמידים, לאור העובדה כי תכנון זה כולל גם הוספה משמעותית של מרחבים מוגנים. תוכנית "מגן העיר" תתוקצב במסגרת תקציב העירייה לשנת 2024 והיקפה מוערך במאות מיליוני שקלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "התכנית הייחודית "מגן העיר" היא בשורה של ממש עבור תושבי הרצליה. התכנית גובשה במטרה לאפשר רצף למידה מתוך הבנה שהמצב הביטחוני במדינה, כפי שהכרנו, כבר לא עומד במבחן המציאות. עלינו ללמוד לחיות בעתות חירום באופן שבו נשמור על שגרת חיינו באופן מיטבי. העירייה תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה למען ביטחון התושבות והתושבים".

תכנית מגן עיר הרצליה
צילום: דוברות עיריית הרצליה.

Back to top button