מבזקיםמשפטי/פלילי

תיעוד: שוהה לא חוקי מסרי לנקה נעצר בחשד לחטיפה וכליאה של אישה

שוטרי מחוז ירושלים עצרו היום (שישי) חשוד נתין זר מסרי לנקה השוהה בישראל שלא כחוק, בחשד לחטיפת אשה לשם כליאה וסחיטה. החשוד נעצר ע״י בלשי ימ״ר ירושלים לאחר שחטף אשה מסרי לנקה, כלא אותה בדירה ודרש מהאמא של האשה כופר כספי בתמורתה. הבלשים איתרו ושחררו את האשה ללא פגע. מעצרו של החשוד הוארך היום בבית המשפט בחמישה ימים

אתמול בערב התקבל דיווח למוקד 100 של המשטרה במחוז ירושלים מאשה, נתינה זרה מסרי לנקה השוהה בישראל עם אישור שהייה, על כך שבתה בת 21 נתינה זרה מסרי לנקה, נחטפה, והחוטף אותו היא מכירה דרש ממנה לשלם כופר בתמורה לשחרורה. שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים הגיעו לאם והחלו בביצוע פעולות חקירה ראשוניות.

חקירת המקרה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, ובמהרה התברר כי הרקע למעשה הוא פלילי ונפתח חפ״ק משטרתי מיוחד בימ״ר ירושלים בניסיון לאתר את האשה שנחטפה ואת החשוד במעשה.לאחר שימוש באמצעים שונים ופעולות חקירה מגוונות שביצעו חוקרי ימ״ר ירושלים, התחקו חוקרי המשטרה אחר החשוד (36, נתין זר מסרי לנקה השוהה בישראל ללא אישורי שהייה), זהותו ומיקומו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בלשי ימ״ר ירושלים הגיעו לדירה בה שהו באבו גוש. שם השוטרים עצרו את החשוד ואת האשה שחטף, כשהיא בריאה ושלמה ומוחזקת באחד מחדרי הבית.החשוד נלקח לחקירה בימ״ר ירושלים בחשד לחטיפה לשם כליאה וסחיטה, שהייה לא חוקית בישראל ועוד. האשה הוחזרה לחיק האם, לאחר שנגבתה עדותה במשטרה.

מחקירה ראשונית במשטרה עלה כי עפ״י החשד, החשוד נכנס לישראל שלא כחוק מגבול ירדן, והיה מעורב גם בהברחת נתינים זרים נוספים ללא אישורי שהייה בישראל. כמו כן חטף את האשה באמתלות שונות, וגרם לה להגיע עמו לדירה באבו גוש, נטל ממנה את מכשיר הפלאפון שלה, הכניס אותה לחדר והחזיק אותה שם בכוח בניגוד לרצונה.

היום בבוקר הובא החשוד שנעצר לבימ״ש השלום בירושלים, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו. מעצרו של החשוד הוארך בחמישה ימים עד לתאריך 23.1.2024.
החקירה בימ״ר ירושלים נמשכת במטרה למצות עמו את הדין.

מעצר - חשוד -
צילום: דוברות המשטרה
צילום:צילום: דוברות המשטרה

Back to top button