חדשות הארץמבזקים

זמנם אז"ל: במוצאי שבת תתקיים עצרת ענק בכיכר החטופים בתל אביב

מחר, במוצאי השבת, תתקיים בשעה 19:30 עצרת ענק בכיכר החטופים ברחוב שאול המלך 25 בתל אביב תחת הכותרת – זמנם אז"ל – עסקה במיידי! משפחות החטופים מזמינות את אזרחי ישראל להגיע.

מנחת הטלוויזיה ואשת התקשורת גלית גוטמן, תנחה את העצרת ויעל אבקסיס תגיע לעצרת עם מסר מפתיע. המוזיקאי הבינלאומי מתיסיהו יפתח את העצרת בשיר מרגש, ודקלה תסיים בשירת התקווה יחד עם המשפחות.

בני משפחות החטופים, יחד עם חטופה שחזרה מן התופת ונציגות ארגוני נשים בארץ, יזעקו מחר: "אם לא יהיה הסכם עכשיו, לא יהיה את מי להציל!".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השבוע, בעצרת התמיכה לחטופים ובני משפחותיהם, יחד עם נציגות ארגוני זכויות נשים, יעבירו מסר אחד וברור לקבינט המלחמה: "כל עיכוב במשא ומתן הופך חטוף לארון קבורה!"

בין הדוברים בעצרת: נציגי המשפחות – סשה ארייב, אחותה של קרינה ארייב החטופה בעזה, שירה ואלי אלבג, הוריה של לירי אלבג החטופה בעזה, חן גולדשטיין אלמוג שנחטפה מביתה בקיבוץ כפרה עזה יחד עם שלושת ילדיה. בעלה וביתה הבכורה נרצחו בשבת השחורה, והם חזרו מהשבי, חגית פאר יו״ר נעמת, מורן זר קצנשטיין – פעילה חברתית וממייסדות ארגון הנשים ‘בונות אלטרנטיבה׳ וכאמור, השחקנית ומנחת הטלוויזיה יעל אבקסיס.

Back to top button