העולם הערבימבזקים

דיווחים בסוריה: ישראל תקפה בשכונת "אל-מזה" במערב דמשק

כלי תקשורת ערביים מדווחים על פיצוצים עזים שנשמעו לפני זמן קצר (שבת) בדמשק, בירת סוריה. בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראה עשן סמיך מיתמר מעל אזור הפיצוץ. על פי הדיווחים במדינה מדובר בפיצוץ שאירע בשכונת "אל-מזה" במערב דמשק, הידועה כשכונה ביטחונית המארחת אנשי צבא. ככל הנראה מדובר בחיסול של אישיות בכירה, התקיפה מיוחסת לישראל. באל ערבייה דווח כי שלושה מטוסי קרב ישראליים ירו שני טילים לעבר השכונה.

הטלוויזיה הסורית מאשרת כי "מבנה בין ארבע קומות קרס כתוצאה מתקיפה ישראלית". יש לציין כי ידוע שבשכונה זו מתגוררים מזכ"ל הג'יהאד האסלאמי זיאד אל-נחאלה וסגנו כארם עג'ורי, ראש הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי. ישנם דיווחים על לפחות חמישה הרוגים מחברי משמרות המהפכה האיראניים. מקורות בתנועת הג'יהאד האסלאמי מכחישים את הדיווחים בפני הטלוויזיה הערבית על חיסולו של זיאד אל-נחלה.

פיצוץ בדמשק
פיצוץ בדמשק
פיצוץ בדמשק
פיצוץ בדמשק

בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button