חדשות הארץמבזקים

אבי החטופה תקף בחריפות את נתניהו וכינה אותו "סינוואר שלנו" – צפו

אלי אלבג, אביה של לירי אלבג ממושב ירחיב שנחטפה ב-7 באוקטובר ממוצב נחל עוז, נשא הערב (שבת) נאום תקיף מאוד נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בהפגנה שנערכה מחוץ לביתו בקיסריה וכינה אותו "סינוואר שלנו".

"אני מבטיח לכם, אני אלי אלבג, אבא של לירי אלבג, כל עוד אני חי, רק בתי קברות יירשמו על שמו. לא בתי ספר, לא כבישים, לא רחובות, לא בתי חולים. רק בתי קברות, כי הם יתמלאו בגלל "סינוואר מר הביטחון", אמר והוסיף, "הוא מעניין אותו, אתם חושבים העם? *** מעניין אותו, ככה אני מדבר, לא מעניין אותו העם, לא מעניין אותו כלום, מעניין אותו רק הכיסא שלו".

בהמשך הוסיף אלבג: "אם הקבינט זועק, והקבינט זועק, יש שם אנשים טובים, אבל הוא זועק לעזרה מ"סינוואר שלנו", לנו יש את ה"סינוואר" שלנו לצערנו הרב… כמו שלסינוואר לא אכפת מהעם, גם ל"סינוואר שלנו" לא אכפת מהעם…לא אכפת לו, מה אכפת לו שימותו… אנחנו חייבים לעשות שינוי, מאה ימי חסד ישבתי בשקט, אבל לבי כבר לא יכול. אנני יכול עוד, ואנחנו רק נעלה את המחאה… אני לא רוצה לחסום את האיילון, אני רוצה לחסום פה… ושהוא לא יוכל לצאת, עד שהילדים שלנו ייצאו. עד שהילדים שלנו ייצאו, הוא לא ייצא… והלוואי שיהיו פה מאות אלפים כמו שהיו באיילון, שיבואו לפה… ולא יעזור לכל משטרת ישראל ואז אולי תצטרכו לירות עלינו ברובים, כי בן גביר יתן את ההוראה לשבור לנו את הרגליים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: Yoav Groweiss

Back to top button