צרכנות

5 מאפיינים מרכזיים שהופכים דירה ליוקרתית

לא רק המחיר, אלה המאפיינים העיקריים שעושים דירה לפינת מגורים יוקרתית

קרדיט: Shutterstock
דניס לר

מהי דירת יוקרה? על פי חוק מיסוי מקרקעין בישראל, נכס שערכו בהערכה שמאית עולה על 4.5 מיליון שקלים – מסווג כדירת יוקרה. עם זאת, מהותה של דירת יוקרה חורגת הרבה מעבר למספרים נטו, וכוללת תכונות שתורמות לחוויית מגורים ברמה אחרת, כזו שמושכת קונים ומוסיפה לערכה. אז מהן התכונות הללו?

  1. המיקום: לגור בפינה הכי שווה בעיר

חכמים כבר אמרו: לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן. בעולם הנדל"ן בכלל, ובעולם דירות היוקרה בפרט, מיקום הוא הכל. קרבה למרכז עיר או פתח וגישה לנופים עוצרי נשימה – יער, חוף ים, פארק או מדבר בתולי – יכולים להעלות את מעמד הדירה ליוקרתי יותר. כאחד היעדים המבוקשים ביותר למגורים, תל אביב מציגה את הריכוז הגדול ביותר של דירות יוקרה בישראל ואזורים כמו צפון תל אביב ידועים בבלעדיות שלהם, בשל השילוב בין נוף אורבני ויופי טבעי. הקרבה לפארק הירקון, והנגישות למוקדי תרבות – הופכים את המיקומים הללו לנחשקים ביותר. גם מרכז העיר ההומה מושך אליו את מחפשי הדיור היוקרתי, עם גורדי השחקים והפנטהאוזים.

  1. החלל של הדירה

החלל שבו חיים הוא מה שמגדיר את איכות החיים – חלל גדול ומרווח, שנעים להיכנס אליו ולשהות בו, שמעוצב בטעם ייחודי ומתאים לדיירים, הוא מה שנצפה למצוא בירת יוקרה. דירת מגורים ברמה גבוהה באמת תספק מקום בשפע לכל היבט של החיים המודרניים – חלל מחייה מרכזי, חדרי שינה מפנקים, חדר רחצה מבריק. ובסגמנט דירות היוקרה, גם הרבה מעבר לכך – חדר כושר פרטי, סאונה, מרפסת שמש, חדר משחקים ועוד. תחושת המרחב תורמת משמעותית לתחושת היוקרה הכוללת. תקרות גבוהות ופריסות מתוכננות היטב משפרים את הפאר של דירות אלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  1. מפרט הדירה

יוקרה נמצאת בפרטים, ובמקרה של דירות יוקרה אמיתיות הדבר בא לידי ביטוי במפרט העיצוב. השימוש בחומרים איכותיים ויוקרתיים, משיש ופרקט ועד לפריטים בהתאמה אישית, מייחד את הדירות הללו. תשומת לב קפדנית לעיצוב, המשלבת ארכיטקטורה מתקדמת ועיצוב פנים קפדני ומחוכם, משפרת עוד יותר את המשיכה החזותית, תוך מתן הצהרה נועזת של עידון וטעם טוב.

  1. עיצוב הפנים

הרבה פעמים הפיכת דירה לבעלת מראה יוקרתי טמון בעיצוב הפנים. עיצוב הפנים ממלא תפקיד מרכזי ביצירת חלל המשדר אלגנטיות ותחכום. מריהוט בהתאמה אישית ועד תאורה מותאמת אישית, כל אלמנט הבחר בקפידה בתהליך מקצועי, כדי לשקף את הטעם המובחן של הדיירים. השילוב החלק בין אסתטיקה לפונקציונליות מגדיר את עיצוב הפנים של דירת יוקרה אמיתית.

  1. שירותים נוספים המציעים שדרוג של חווית המגורים

מעבר לקירות הדירה עצמה, כל מה שמסביב לדירה תורם משמעותית לאורח חיים יוקרתי. סממן מאד מאפיין של דירות יוקרה הן השירותים הנלווים שמצויים בבניין המגורים עצמו. למשל, שירותי אבטחה ושוער בכל שעות היממה, לובי מפואר, מתקנים משותפים כמו חדר כושר או בריכה – כל אלו הם סימני היכר של בנייני יוקרה מבוקשים.

לסיכום

היזמים כבר הבינו את הטעם האורבני הישראלי, שמחבב חיי יוקרה עירוניים ומפתחים כיום מתחמי דיור אטרקטיביים בדיוק כאלה. מספר רב של פרויקטים חדשים בתל אביב מציעים דירות בוטיק עם מפרט איכותי ויוקרתי העונה על הצרכים של כל מי שמחפש לחיות בדירת יוקרה.

בשוק דירות היוקרה הדינמי של תל אביב, המפגש של מיקום, מרחב, מפרטי עיצוב, עיצוב פנים ואיכות הבניין יוצר מרקם מוגדר שהוא המשמעות האמיתית של חיים ביתיים ברמה גבוהה. ככל שהביקוש לחוויות מגורים יוקרתיות ממשיך לעלות, תכונות אלו יכולות לשמש מפת דרכים למי שמחפש את התגלמות החיים היוקרתיים בלב האורבני של ישראל.

Back to top button