מבזקיםמשפטי/פלילי

קטין בן 16 נדקר בקטטה ברחובות – מצבו בינוני

המשטרה פתחה לפני זמן קצר (ראשון) בחקירת אירוע קטטה ברחובות בו על פי החשד נדקר קטין, נער בן 16, ונפצע באורח בינוני. שוטרי תחנת המשטרה ברחובות פתחו בחקירה עם קבלת דיווח על אירוע קטטה בעיר במהלכו נפצע הקטין שזהותו טרם ידועה, לפי גורמי רפואה הנער נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי קפלן, הרקע לאירוע – פלילי. שוטרי התחנה מבצעים סריקות ואוספים ראיות בזירה, לאיתור חשודים.

ממד"א נמסר: התקבל דיווח על נער שנפצע בינוני באירוע אלימות ברחוב שלמה גולדין ברחובות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו לבית החולים קפלן, נער בן 16 עם פציעה חודרת. חובש רפואת חירום במד"א שמעון פרש סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הנער כשהוא בהכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".

מאיחוד הצלה מחוז מרכז נמסר כי צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לנער כבן 16 שנפצע בינוני ברחוב שלמה גולדין ברחובות. חני וקנין ואדל גזיאל חובשות איחוד הצלה מסרו: "כשהגענו למקום נתקלנו בנער שלדברי עוברי אורח נפצע כתוצאה מאלימות בפארק. לאחר הסיוע הרפואי הראשוני שהענקנו לו בזירה תוף עצירת הדימומים הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים קפלן".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המרכז הרפואי קפלן נמסר: למרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית הובהל נער בן 16 מקרית עקרון עם דקירות בחזה ובבטן, מאירוע שהתרחש ברחובות. בשלב זה הוא מוגדר במצב קשה ומטופל בחדר הטראומה של בית החולים.

קטטה - רחובות - קטין
צילום: איחוד הצלה

Back to top button