בריאותמבזקים

חדשנות ותכנון אסטרטגי: ישראל וצ'כיה ישתפו פעולה בתחום הבריאות

שרי הבריאות של ישראל וצ'כיה חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בין משרדי הבריאות בשתי המדינות. במסגרת ביקור בפריז חתמו היום (שני) שר הבריאות אוריאל בוסו ומקבילו הצ'כי ולסטימיל ואלק על מסמך הצהרת כוונות לקידום שיתופי פעולה בין שתי המדינות בתחום הבריאות.

בפגישה שערכו בשולי ועידת שרי הבריאות ה-23 של ארגון ה-OECD, הביעו השרים את מחויבותם לשיתוף פעולה בתחומים בעלי חשיבות לישראל וצ'כיה, בהם: שיתוף ידע ושיטות עבודה בתחום החדשנות הרפואית והטכנולוגית, שיתוף פעולה במאבק במחלות לא מדבקות, קידום עבודה משותפת בנושא מוכנות למגיפות, ופעילות משותפת לתכנון אסטרטגי של מערכות הבריאות. השר בוסו הודה למקבילו על התמיכה הבלתי מסויגת של צ'כיה במדינת ישראל והזמין אותו לביקור בארץ בהקדם האפשרי.

שר הבריאות אוריאל בוסו אמר: "שמחתי לפגוש את השר ולסטימיל ואלק ולדון איתו בדרכים לשילוב כוחות ולעבודה משותפת. אנחנו פועלים להעמיק את הקשרים עם צ'כיה ולחזק את שיתופי הפעולה שלנו עם כל מי שרואה את עצמו כידידי ישראל. ישראל וצ'כיה חולקות אתגרים בנושאי בריאות, ושיתופי פעולה בתחום יתרמו רבות לקידום יכולות הרפואה ולבריאותם של אזרחי שתי המדינות".

אוריאל בוסו - שיתוף פעולה - צ'כיה
השר אוריאל בוסו עם מקבילו הצ'כי
אוריאל בוסו - שיתוף פעולה - צ'כיה
השר אוריאל בוסו עם מקבילו הצ'כי

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button