חדשות הארץמבזקים

נקבע מותם של שני ילדים בני 3 ו- 6 שנפגעו בשריפה בבית בירושלים

שישה צוותי כיבוי והצלה מתחנות מרחב "הבירה" הוזנקו בשעות אחר הצהריים (שלישי) לרחוב מחמוד ברבר הנמצא בשכונת ראס-אל עמוד, בעקבות דיווח על שריפה שפרצה בדירה בתוך בניין מגורים בן 5 קומות. לוחמי האש שהגיעו בתוך זמן קצר, זיהו 4 לכודים בתוך הדירה הבוערת ואפופת העשן. צוותי הכיבוי חדרו אל תוך האש והעשן הכבד, וחילצו מתוכה אישה ו- 3 ילדים כשהם במצב אנוש וקשה מאוד.

לאחר החילוץ של לוחמי האש, העבירו הצוותים את הנפגעים לטיפול מד"א וכוחות הרפואה במקום. בד בבד עם פעולות החילוץ, הצוותים ביצעו סריקה בבניין לאיתור לכודים נוספים, כיבו את מוקד השריפה ופינו את העשן מהדירה ומכל הבניין. לאחר שעה קלה הושגה שליטה באירוע. חקירה נפתחה במקום לצורך בירור נסיבות השריפה.

לפני זמן קצר, דווח לכבאות והצלה מחוז ירושלים ע"י כוחות הרפואה, כי שני ילדים בני 3 ו- 6 לא שרדו והם מתו כתוצאה משאיפת עשן. סגן טפסר ניסים דוידאן סמת"ח הבירה שפיקד על האירוע: "לוחמי האש מתחנות מרחב "הבירה" פעלו הערב בשריפה מפותחת עם לכודים בשכונת ראס אל עמוד.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דוידאן הוסיף כי ״הצוותים שהגיעו במהירות למקום, חדרו למבנה הבוער וחילצו מתוכו 3 ילדים ואישה במצב אנוש וקשה מאוד, והעבירו אותם לטיפול של כוחות מד"א ירושלים ואנשי הרפואה במקום. לצערנו דווח לנו כי שני ילדים לא שרדו את הפציעה מהשריפה, ואנו משתתפים בצער המשפחה"

שריפה בדירת מגורים בירושלים
צילום: דוברות המשטרה
שריפה - מזרח ירושלים
צילום: דוברות איחוד הצלה
ניידת משטרה - זירת שריפה
צילום: דוברות המשטרה
שריפה - ירושלים
צילום: תיעוד מבצעי מד״א
שריפה - ירושלים
צילום: תיעוד מבצעי מד״א

Back to top button