מבזקיםפוליטי / מדיני

תנועת צו 9 מתכננת לחסום מחר משאיות אספקה לעזה

תנועת צו 9 תקיים מחר (רביעי) בשעה תשע בבוקר במחסום כרם שלם חסימה של שיירות המשאיות שנכנסות לעזה – ״על רקע הדיווחים על הכנסת מעל 10,000 משאיות סיוע לחמאס ועם הוודע התוצאות הקשות של נפילת חיילנו״.

בתנועה שהוקמה לאחרונה חברים מספר אירגונים ועמותות מימין ומשמאל בשיתוף פעולה לטובת הניצחון. מחר, צפוים להגיע מאות מכל רחבי הארץ. בינהם, משפחות החטופים ומשפחות החללים שנפלו בקרבות עזה לצד מילואימניקים שהשתחררו, מפונים מהצפון והדרום ואזרחים מודאגים.

בשבוע שעבר נערך ניסיון החסימה במהלכו עשרות הצועדים עברו מספר מחסומים. מחר מתכננים בצו 9 להגיע בכמות גדולה ומשמעותיות יותר בכדי להצליח במשימה לחסום את שיירות האספקה והסיוע לחמאס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שלמה שריד, עצמאי בעל עסק תושב הבקעה שמשמש כרכז השטח: "אחרי לחימה ארוכה בעזה, השתחררתי לאחרונה מהמילואים. ראיתי בעיניים את החמאסניקים סוחבים אספקה אליהם בהפסקת האש הראשונה. היינו מוכנים למחיר הזה בשביל לקבל כל יום את חטופינו בחזרה.״

שריד הוסיף כי ״מה שלא היינו מוכנים אליו, זה שהחטופים שלנו הפסיקו לחזור אבל האספקה לחמאס רק הולכת ומתגברת. אחרי שיצאתי מעזה הרגשתי שאינני יכול לחזור למשפחתי לילדי ולעסק שלי והצטרפתי לתנועה צו 9 לעצור את השיירות שמגיעות ליידים של חמאס. היום הקשה הזה, עוד יותר מתמיד, חיילי צה"ל זקוקים לנו. חייבים לעצור את החמצן שאנחנו נותנים לחמאס אף סיוע לא עובר – עד שאחרון החטופים חוזר"

משאיות סיוע - סיוע הומניטרי - רצועת עזה
צילום: דוברות מתפ"ש

Back to top button