כלכלהמבזקים

"בשורה נהדרת": נחתם הסכם קיבוצי חדש, אלפי עובדים יזכו להעלאת שכר

ההסתדרות, ועד עובדי בזק אונליין והנהלת החברה חתמו היום (שלישי) על הסכם קיבוצי חדש. ההסכם, שיהיה בתוקף לארבע שנים, יחול על כ-2,300 עובדי "בזק אונליין", חברת הבת של בזק, התמחה בהקמה, בניהול ובתפעול של מרכזי שירות טלפוניים ובמענה אנושי וממחושב ללקוחות. לחברה מוקדים בכל הארץ, בין היתר בקריית מלאכי, בבאר שבע ובירכא.

טקס החתימה נערך במשרדי החברה ברבדים במעמד יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק יקי חלוצי ומנכ"ל בזק אונליין אבי אטיאס.

על פי עיקרי ההסכם: תיפתח קרן השתלמות לעובדים בוותק של חמש שנים, תינתן הגדלת הפרשות החברה לפנסיה של העובדים מוותק של שלוש שנים, העלאת שכר למנהלי הצוותים ב-4.2% וכן העלאת שכר לאחראי משמרת ולנציגים בכירים, ושמירה על העלאה קבועה בהתאם לעליית שכר המינימום במשק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק יקי חלוצי: "הבאנו בשורה נהדרת לעובדי בזק אונליין. ההסכם דואג גם לחסכון הפנסיוני של העובדים וגם לשחיקת השכר בגין האינפלציה. אני רוצה להודות למנכ"ל וליו"ר הוועד על העבודה המאומצת יחד למען העובדים, זו דוגמה ומופת. כן ירבו".

מנכ"ל בזק אונליין אבי אטיאס: "התוספות בהסכם החדש מדגישות את ההוקרה והערכה שלנו לעובדים הוותיקים בחברה, וזה בא בהלימה לתפיסת החברה שניתן לנהל קריירה מכבדת ולאורך זמן במקצועות שירות הלקוחות. אני גאה לחתום על תוספת זו שמציגה את מידת האחריות של הצדדים ליצירת אופק ותנאים מטיבים ביחס לכל הענף".

יו"ר ועד העובדים דומיניק אטלי דימאינט: "אני גאה בהסכם הקיבוצי החדש שמעניק לעובדות ולעובדים עתיד עם אופק תעסוקתי. בנינו עבור העובדים מערך מקיף ומשמעותי שמשדרג את תנאי ההעסקה ככל שהם מתקדמים בתפקידים בחברה ובוותק, בזה: קרן השתלמות, העלאת ההפרשה לפנסיה, העלאת ערך דמי ההבראה, עדיפות לעובדי החברה באיוש משרות, הגנה בהליכי פיטורין ועוד. אני מודה להנהלה ולמנכ"ל אבי אטיאס על שיתוף הפעולה".

השתתפו במו"מ – מטעם איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק: גיא כהן; מטעם החברה: עו"ד עינת כרמי ממשרד סולומון ליפשיץ; ומטעם ועד העובדים עו"ד אמיר בשה.

הסכם בבזק אונליין
חתימת ההסכם. צילום: דוברות ההסתדרות

Back to top button