מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ גוטליב שוב מעוררת סערה ומאיימת על השב"כ והמוסד, "יזהרו לכם"

חברת הכנסת טלי גוטליב פרסמה היום (רביעי) הודעה שבה "חשפה" לכאורה שיחה חשאית לטענתה שקיים בעלה של מובילת המחאה שקמה ברסלר עם הטרוריסט, מנהיג חמאס יחיא סינוואר, מספר ימים לפני הטבח ב-7 באוקטובר.

חברת הכנסת כתבה: "עדנה קרנבל מפרסמת שארה"ב יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינואר מס' ימים לפני התופת. ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רוה״מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל!".

ח"כ טלי גוטליב
צילום: נועם מושקוביץ / דוברות הכנסת

ממשרד ראש הממשלה, בשם המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים נמסר כי "מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. מדובר בפעם שנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאוחר יותר כתבה חברת הכנסת גוטליב בתגובה: "אף עיתונאי אמיץ לא מסוגל לבדוק למה היה מפגש בין שקמה ברסלר לבין ראש המוסד. פגישה עליה רשמתי עוד לפני תופת אוקטובר. עד כה ברסלר לא הכחישה. המוסד הכחיש וזה הספיק לעיתונאים הפחדנים.. אבל חמגשיות של שרה נתניהו, זה מספיק לברוכי קרא לפרסם ולטנף. אני ח״כ ואהיה מחוייבת תמיד לעם ולאמת!".

שקמה ברסלר מסרה: "לא מתרגשת ממסע השקרים של מכונת הרעל. עיניים כל הזמן על המטרה – בניית מדינת ישראל טובה ומיטיבה למען כלל אזרחיה. ללא רעל וללא פייק".

גוטליב השיבה וכתבה: "ולסיום סיומת. מישהו מוכן להסביר לי או לעצמו למה המוסד לא הכחיש שיחה בין יחיא סינואר רב המרצחים לבעלה של ברסלר? למה מכחישים רק את הפגישה בין ברסלר לראש המוסד? גם ההכחשה של ברסלר לא מתייחסת בשום אופן לפגישה או לשיחה. ׳כל הכבוד׳ לעיתונאים הפחדנים והמתודרכים שלא מסוגלים לחקור ולתהות".

מעל בימת הכנסת חזרה ח"כ גוטליב על דבריה והפעם גם שגרה מסר מאיים למוסד ולשב"כ: "לפני המלחמה פרסמתי שהגברת שיקמה ברסלר נפגשה עם ראש המוסד. נשלחו אליי כל מיני שופרות להוריד את הפרסום הזה, סירבתי. הפרסום שלי נסמך על מקור מהימן שהוא לא אתר אינטרנט והוא לא "עדנה קרנבל" בלי לפגוע ב"עדנה קרנבל", מקור מהימן שסמכתי עליו. שלחו לי כל מיני אנשים, "תורידי", "זה לא נכון", "זה פייק", אמרתי אם אפשר שראש המוסד יתקשר אליי ושהוא יגיד לי שלא הייתה פגישה בינו לבין שיקמה ברסלב. אבל ראש המוסד לא מדבר עם חברי כנסת זו התגובה שקיבלתי. סירבתי למחוק את הפוסט. ממשלת ישראל שהמוסד הוא במשרד ראש הממשלה, הוציא הודעה שהדברים שלי הם פייק. כפי חובתי הודעתי בטוויטר שאני עומדת מאחורי כל מילה שלי, אבל אני מביאה את תגובת ראש הממשלה בעניין."

"אגב", הוסיפה חברת הכנסת גוטליב, "זה מאוד הדאיג אותי. הדאיגה אותי ההכחשה הזאתי ואני הוטרדתי ממנה זמן ארוך, ואני אומרת לכם את הדבר הבא – פורסמו עוד דברים בימים האחרונים שקשורים לשיחה בין בעלה של שיקמה ברסלר ליחיא סינואר רב המרצחים. את זה המוסד לא הכחיש, מעניין מאוד למה. המשיכו לקרוא לי שקרנית ושאני ממציאה. אני רוצה להבהיר פה משהו אחד למוסד אגב כך גם לשב"כ – אני עד סוף המלחמה בשקט, דממה. יזהרו לכם לפגוע בשמי הטוב וביושרי כי שכל עוד יש לי, ולשאול שאלות אני עוד יודעת, כמו איפה הייתם בשם כל השמות. לאן נעלמתם? איפה גורמי הביון האדירים של מדינת ישראל? איפה המודיעין הגלוי שהשב"כ אמון על האסיפה שלו? איפה במשך שנה, אימונים ארטילריים בעזה? איפה תצפיתניות שמדווחות ומדווחות…? איפה אתם מסתירים מראש ממשלה מכהן מידע עובר לטופת אוקטובר? איפה חיל האוויר? יש לי הרבה מאוד שאלות לשאול אתכם, הרבה מאוד. עד אז אני אספוג את הדם על הכביש, כי הדם על הידיים שלי דם החטופים. ואני אספוג את הממשלה "לכי את אשמה", הממשלה לא אשמה. לא ברצח, לא בטבח, לא באונס. מישהו פה אשם שהגבולות בישראל היו פרוצים. מישהו פה אשם בתפיסת עולם הזויה שלא שומרים על הגבולות חיילים לוחמים כמו פעם, כן כן כמו פעם".

הכתב לענייני משפט בחדשות 13, אביגד גליקמן פרסם כי בעקבות הודעתה של גוטליב, בשב"כ שוקלים ברצינות לפנות ליועצת המשפטית לממשלה כדי שתפתח בחקירה פלילית נגדה על כך שפרסמה זהותו של איש שב"כ, האסור על פי חוק.

בעמוד "פייק ריפורטר" בטוויטר נכתב: "הציוץ השקרי של ח״כ גוטליב הוא שיאו של קמפיין זדוני שהתלקח בימים האחרונים ומקורו באתר קונספירציות מפוקפק בשם "עדנה קרנבל". איך הופצה הקונספירציה ומי עומד מאחורי האתר? נתחיל מהסוף: באתר המדובר פורסמה לפני כמה ימים ידיעה מרעישה תחת הכותרת "שמועה: בעלה של שקמה ברסלר הוא הבוגד משב"כ שעצור בשושו". עוד נטען באתר כי בעלה הוא סגן ראש השב"כ. אף שבעלה של שקמה ברסלר הוא לא סגן ראש השב"כ וגם לא עצור, ה"ידיעה" המרעישה הגיעה לכל מקום. גם אנחנו הוצפנו בפניות בנושא מרבים שלא שמעו מעולם על "עדנה קרנבל" ותהו אם מדובר במקור אמין. אז התשובה היא: חד וחלק לא. "עדנה קרנבל" היא דמות פיקטיבית ונראה כי מאחורי הכתבות באתר עומדים לפחות שני גורמים. אנו יודעים להגיד שהאתר נקשר בעבר לאדם בשם יונתן קפאח, שהצהיר בפני בית המשפט המחוזי בת"א שהוא "בעליו הגאה" של האתר."

עוד נכתב בעמוד "פייק ריפורטר" כי ""עדנה קרנבל" משמש כבר שנים להפצת תכנים שקריים מסיתים ואלימים. חלק גדול מהם מוקדש לתקיפת נשים וגורמים במערכת המשפט. בפועל משמש האתר כלי נשק לסגירת חשבונות, פרסום השמצות וחשיפת פרטים אישיים. מקבץ דוגמאות לפרסומים שלו. עדויות לקונספירציה על שקמה ברסלר החלו לצוץ מזמן, כחלק מהקונספירציה הרחבה יותר על "בגידה מבפנים", אבל בימים האחרונים היא תפסה תאוצה עצומה בזכות "עדנה קרנבל". בואו נילחם בקונספירציה המסוכנת. שתפו את הציוץ בכל מקום שאתם נתקלים בשקר. מבטיחים להמשיך לחקור ולעדכן."

Back to top button