חדשות הארץמבזקים

צפו: פעילי צו 9 ומשפחות החטופים מונעים מעבר משאיות סיוע לעזה

בעקבות תדרוכים של גורמים מדיניים היום (שישי) נגד חסימת מעבר כרם שלום ומניעת מעבר משאיות האספקה והסיוע לחמאס על ידי אנשי תנועת צו 9, זאת תוך כדי האשמה ש"רוב המפגינים שמגיעים בימים האחרונים לכרם שלום לא קשורים למשפחות החטופים והגעתם נובעת מרקע פוליטי", גורמים בתנועה מכחישים את הטענות כלפיהם.

דניאל אלגרט משתתף פעיל בחסימה שאחיו איציק חטוף ומוחזק ברצועת עזה אמר: "אין כאן פוליטיקה אם אלו שטוענים נגדנו שהכל ממניעים פוליטיים היו טורחים להגיע הם היו פוגשים את ארץ ישראל היפה אנשים מכל המגזרים מכל הדעות והעמדות הפוליטיות בישראל. קשת האנשים שהגיעו להלחם בזרוע הלוגיסטית כולל חילונים דתיים מהעיר והקיבוצים. בדיוק כמו שחיילי צה״ל מכל המגזרים נלחמים בחמאס כתף אל כתף כך גם חיילי המאבק נגד הזרוע הלוגיסטית נאבקים בהכנסת הסיוע לחמאס".

בחסימת המעבר היום השתתפו גם עשרות פעילים של מטה המשפחות להחזרת החטופים. משפחות החטופים הצליחו לעצור משאיות המיועדות להעביר סיוע לחמאס ומנעו מהם לחצות את מעבר כרם שלום: נציגי משפחות החטופים שהגיעו למעבר כרם שלום מנעו ממשאיות שעליהן סיוע רב לחמאס מלהיכנס לרצועת עזה. זהו היום השלישי ברציפות שהפעילים מונעים העברת סיוע לחמאס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממטה המשפחות נמסר: "לא דיי בכך שהציוד המיועד לאזרחים חפים מפשע אינו מגיע אליהם, החטופים שלנו לא קיבלו סיוע כבר למעלה משלושה וחצי חודשים. עד שהחטופים לא בבית, אסור לסייע לחמאס ובטח שלא בזמן שחיילינו מסכנים חייהם בלחימה וחטופינו עמוק באדמה".

פעילים - חוסמים - סיוע - עזה
צילום: צו 9
פעילים - חוסמים - סיוע - עזה
צילום: מטה המשפחות
פעילים - חוסמים - סיוע - עזה
צילום: מטה המשפחות
צילום: צילום: מטה המשפחות

Back to top button