חדשות הארץמבזקים

המשפחות מאיימות ודורשות מראש הממשלה לצאת מביתו ולספק תשובות

לאור הרחקתם של משפחות החטופים שהגיעו לזעוק היום (שבת) מול ביתו של ראש הממשלה בקיסריה, מטה המשפחות מודיע: "אם לא תתאפשר כניסת משפחות החטופים לאזור ביתו של ראש הממשלה, נקיים בשבוע הבא את העצרת המרכזית בהשתתפות עשרות אלפי אזרחים, בסמוך לביתו של ראש הממשלה בקיסריה."

ביתו של בנימין נתניהו בקיסריה - בית ראש הממשלה
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

בני המשפחות דורשים לאפשר להם לזעוק בסמוך לביתו של ראש הממשלה. כמו כן, המשפחות קוראות לראש הממשלה לצאת מביתו, לשוחח עם בני המשפחות ולספק תשובות בנוגע לגורל יקיריהם.

חיים רובינשטיין, דובר מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, כתב בעמוד ה-X שלו: "משהו מאוד לא תקין קורה בשעות האחרונות בסמוך לבית ראש הממשלה בקיסריה. כ-20 משפחות חטופים שהגיעו היום לקיסריה בכדי לזעוק בשם יקיריהם הנמקים במנהרות החמאס, נבלמו ולא הורשו להתקרב לאזור שבו מתגורר ראש הממשלה. בשבוע שעבר הרחיקו את אזרחי ישראל שהגיעו לתמוך במשפחות. השבוע הרחיקו את בני משפחות עצמם מהאזור שבו אושר להם לעמוד בשבוע שעבר. תושב קיסריה שגר בסמוך לראש הממשלה והציע להזמין את המשפחות לכוס תה בביתו, נבלם אף הוא. רק בסיום דיונים שנמשכו כ-3 שעות, הביקור של משפחות החטופים בביתו, אושר. אם זה לא ברור מאליו, זה לא מה שיעצור את המשפחות אלא רק יגביר את התסכול ואת עוצמת הפעולות. מציע לשקול שוב את הבלימה המיותרת הזאת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button