מבזקיםפוליטי / מדיני

השר סמוטריץ': "גם אני נאבקתי בגירוש גוש קטיף, ידענו מה זה יביא"

יו״ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ נאם הערב (ראשון) בכנס ההתיישבות היהודית, בו לקחו חלק רבים מחברי הכנסת של מפלגות הימין. בנאומו אמר השר סמוטריץ': "עם ישראל נמצא בצומת דרכים משמעותי וחשוב. אנחנו צריכים להחליט – האם אנחנו שוב בורחים מטרור ונותנים לחממה רצחנית לשוב ולגדול מעבר לגדר, או שאנחנו מיישבים את הארץ, שולטים בה, נלחמים בטרור ומביאים ביטחון לכל מדינת ישראל. אתם יודעים מה התשובה. בלי התיישבות אין ביטחון. ובלי ביטחון בעוטף ישראל, אין ביטחון בכל ישראל.

המשיך השר ואמר: "כמו רבים מחבריי ורבים מהיושבים כאן, גם אני חטפתי מכות בכיתה ח׳ כשהתנגדנו לאיוולת הנוראה של הסכמי אוסלו הארורים. ידענו מה זה יביא ונאבקנו. כמו רבים גם אני נאבקתי בגירוש מגוש קטיף. שילמתי על כך בחירות שלי במשך מספר שבועות. אני גאה בזה. נאבקנו כי ידענו מה זה יביא. רק לפני 3 שנים אמרתי בפעם המי יודע כמה, בראיון למעריב, שלעזה נצטרך להיכנס שוב. שאת עזה נצטרך לכבוש שוב ואני מקווה שלא נעשה את זה אחרי שנקבל מכה. לצערי קיבלנו מכה. כואבת. המרצחים מעבר לגדר שמחנכים את ילדיהם לשנאה נאצית, ביצעו טבח נורא. אבל אנחנו קמים. לוחמים. יש לנו עם של אריות."

עוד הוסיף השר סמוטריץ': "הרבה מהילדים שגורשו מנצרים, נווה דקלים, אלי סיני, דוגית, ניסנית, בדולח, בני עצמון, גדיד, גן אור, גני טל, כפר דרום, כפר ים, כרם עצמונה, מורג, נצר חזני, פאת שדה, קטיף, רפיח ים, שירת הים, שליו, תל קטיפא. הרבה מהילדים שגורשו משם, שבים לשם עכשיו כלוחמים. אנחנו חייבים לדאוג שהם ישובו לשם כדי לשמור על מדינת ישראל! עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה! עם הנצח מנצח! עלה נעלה כי יכול נוכל. עם ישראל חי! בע״ה יחד ננצח בע״ה יחד נתיישב וננצח".

מליאת הכנסת - שר האוצר - בצלאל סמוטריץ'
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button