העולם הערבימבזקים

על אזרחי עם משתיקי קול: שלושה מחבלים חוסלו בבית החולים בג'נין

הערבים מדווחים הבוקר (שלישי) כי כוחות מיוחדים על אזרחי נכנסו הלילה כשהם לבושים בבגדים אזרחיים. עלו לקומה השלישית באחת המחלקות בבית החולים "איבן סינא" בג'נין וחיסלו שלושה מחבלים. מדובר במבצע נועז של השב"כ והימ"מ על בסיס מודיעין מדויק בזמן אמת.

על פי הדיווח השלושה שחוסלו הם: מוחמד איימן אל-ע'זאווי, ממייסדי גדוד ג'נין של הג'יהאד האיסלאמי, אחיו בזיל איימן אל-ע'זאווי שהיה אף הוא פעיל בארגון ומוחמד וואליד ג'לאמנה אחד ממפקדי השטח הבולטים של ארגון הטרור חמאס בג'נין.

הערבים טוענים כי בזיל איימן אל-ע'זאווי היה מאושפז יותר משלושה חודשים בבית החולים לאחר שנפגע מפיצוץ טיל בתוך בית הקברות בג'נין בתאריך ה-25 באוקטובר 2023. היום כאמור חוסל בזמן ששכב במיטת בית החולים כשהיה עם אחיו הגדול וחברו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהודעת גדודי אל-קסאם – גדוד ג'נין נמסר: "אנו אבלים את בני עמנו, השהיד אלקסאם מוחמד וליד ג'לאמנה, השהיד מוג'אהיד מוחמד איימן אל-ע'זאווי, ממייסדי גדוד ג'נין המזוהה עם גדודי אלקודס, והשהיד מוג'אהיד בזיל איימן אל-ע'זאווי, שקם עם עלות השחר היום לאחר פעולת התנקשות פחדנית שבוצעה על ידי כוח מיוחד של מסתערבים הציוני, בזמן שחדרו לבית החולים אבן סינא. אנו מאשרים שההתנקשות הפחדנית תהיה גיהנום עבור הכובש ומתנחליו בכל חלקי פלסטין, ושהדם יזכה לדם, והקורבנות הללו לא יהיו לשווא."

שלושת המחבלים שחוסלו בג'נין
שלושת המחבלים שחוסלו בג'נין
מבית החולים "איבן סינא" בג'נין
מבית החולים "איבן סינא" בג'נין

Back to top button