חדשות הארץמבזקים

רה"מ נתניהו במכינת בני דוד בעלי: עד לניצחון המוחלט – אני מחויב לזה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שלישי) במכינת בני דוד ביישוב עלי ואמר לחניכים במקום: "זה לא עוד סבב, לא עוד חילופי מהלומות, לא עוד מבצע – אלא ניצחון מוחלט. לא פחות מזה. אני מחויב לזה, הלוחמים שלנו מחויבים לזה, והרוב המוחלט של העם מחויב לזה. אנחנו לא נתפשר על פחות מניצחון מוחלט".

עוד אמר ראש הממשלה נתניהו: "אני שומע אמירות על כל מיני עסקאות, אז אני רוצה להבהיר: אנחנו לא נסיים את המלחמה הזאת עם פחות מהשגת כל יעדיה. זה אומר חיסול החמאס, החזרת כל חטופינו, והבטחה שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל. אנחנו לא נוציא את צה״ל מרצועת עזה ואנחנו לא נשחרר אלפי מחבלים. כל זה לא יקרה. מה כן יקרה? ניצחון מוחלט".

ראש הממשלה נפגש עם ראשי המוסד- הרב אלי סדן, הרב יגאל לוינשטייו, מנכ"ל המוסדות ליאור שטול ראשי המוסדות של כל שלוחות בני דוד, ראש המועצה ישראל גנץ ויו"ר הישוב עלי אריאל אלמליח. יו"ר הישוב עלי שהשתתף אף הוא בפגישה עם רה"מ נתניהו ואמר: "יחד עם כל עם ישראל , תושבי עלי נותנים לך ולממשלה את הגב להמשיך עד הנצחון. כל עצירה באמצע תוכר אצל האויב כניצחון וכניעה שלנו. המחיר שנלקח מאיתנו יקר מאוד אבל אם לא נסיים את המלאכה נשלם חלילה עוד מחירים יקרים וגדולים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
נתניהו - ביקור - מכינה - עלי -
צילום: ליאור שטול
ראש הממשלה - בנימין נתניהו
ארכיון צילום: דוברות רה״מ
צילום: לע"מ

Back to top button