מבזקיםפוליטי / מדיני

לראשונה מתחילת המלחמה – שגרירים מהאו״ם יבקרו ביישובי הדרום והצפון

ברקע העוינות וההטייה באו״ם נגד ישראל והגילויים המזעזעים על עובדי אונר״א, יוביל השבוע שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן משלחת שגרירי מדינות מהאו"ם, לביקור בארץ באזור העוטף ובגבול הצפון. ארדן יוביל משלחת של תשעה שגרירי או"ם יחד עם נציגים מהפדרציה היהודית של ניו יורק לביקור ביישובי העוטף וביישובים בגבול הצפון. השגרירים יפגשו עם חטופים ששבו מעזה, עם משפחות החטופים שעדיין בידי חמאס בעזה ועם ניצולים. כמו כן יקבלו השגרירים סקירה מקיפה על פעילות הטרור של עובדי אונר״א.

המשלחת תכלול את שגרירי בולגריה, צ'כיה, הונגריה, רומניה, אוקראינה, ליבריה ו-שגרירי שלוש מדינות שהן חברות במועצת הביטחון: סלובניה, מלטה וסיירה ליאון. השגרירים יפגשו בין היתר עם ראש הממשלה, עם נשיא המדינה, עם שר החוץ ועם שר הביטחון.

ביום רביעי השגרירים יבקרו במעבר כרם שלום, קיבוץ רעים ובאתר פסטיבל הנובה שם יפגשו עם ניצולים מהטבח במסיבה ויבקרו בכפר עזה. ביום חמישי השגרירים יבקרו בגבול הצפון ויקבלו סקירה על התקפות חיזבאללה והסיכון להדרדרות בטחון מול לבנון לאור הפרות חיזבאללה ומתקפות הטרור. השגרירים יבקרו גם בכיכר החטופים בתל אביב. המשלחת מגיעה ברקע המאבק שמוביל השגריר ארדן באו״ם מאז טבח ה-7.10 לשימור הלגיטימציה למערכה בעזה עד להשמדת חמאס והחזרת החטופים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השגריר ארדן מסר: ״הלחצים בזירה הבינלאומית להפסקת אש הולכים וגוברים ומולם עלינו לעשות כל מאמץ הסברתי כדי להמחיש מול איזה מפלצות ישראל נלחמת ומדוע יש להמשיך את המערכה בעזה עד להשמדת החמאס והחזרת החטופים. הבאת השגרירים ליישובי הדרום ולגבול הצפון היא חלק חשוב בקרב ההסברה ואני בטוח שהביקור יסייע להם להבין טוב יותר את האיומים שאיתם ישראל מתמודדת״

משלחת שגרירים - גלעד ארדן
משלחת של שגרירי מדינות לאו"ם בהובלת גלעד ארדן

Back to top button