חדשות הארץמבזקים

הכתב פרסם סרטון ברשת ועורר בהלה, המשטרה: "האירוע בשליטה"

כתב המשטרה של חדשות 13, יוסי אלי פרסם הבוקר (חמישי) בעמוד ה-X שלו (טוויטר לשעבר) סרטון בו נראים מאות פלסטינים בכניסה למישור אדומים וכתב: "מישור אדומים הבוקר: טרמינל הבידוק לא עובד, כמה מדברים על שב״חים? הרבה. תיעוד איך הם נכנסים בהמוניהם למקום בלי שום בידוד בלי כלום. כ- 2000 פלסטינים נכנסו לתוך מישור אדומים, אחרי שרמסו את הכניסה שגם ככה אין שם בידוק נורמלי, וכרגע מסתובבים במישור אדומים ללא בידוק פלסטינים בלי בדיקה. כיתת הכוננות חסרת אונים, לא הצליחה להשתלט, לפי מה שמספרים לי, הם התקשרו למשמר הגבול ולמשטרה, אבל זה לא עזר, וכרגע מסתובבים פלסטינים לא מזוכים שמה שמפריד אותם לבין מעלה אדומים זה שומר אחד בבודקה. הלו הלו משטרה!"

בהמשך הוסיף אלי כי "חבר כיתת כוננות במקום מספר לי שהם פנו למשטרה , וכוחות משמר הגבול לקח להם זמן להגיע, וכעת קשה מאוד לבדוק את כל הפלסטינים שהתפזרו בישוב. עוד מספרים לי שהבעיה היא כללית, מקום הבידוק הוא מאולתר, אין באמת מספיק כח אדם שבודק כל בוקר את הכמות הגדולה הזאת של הפועלים, להזכיר שלפני מספר שבועות היה במקום פיגוע בבודקה, שם נפצעו קל בינוני שני מאבטחים אחרי שהמחבל אפילו חטף נשק שהיה בעמדה. אחרי שכיתת הכוננות התריעה, הגיעו כוחות משטרה והחלו בבידוק של פלסטינים שלא נכנסו עדיין…"

בעיריית מעלה אדומים מיהרו להגיב לסרטון שעורר בהלה בקרב תושבי המקום: "הבוקר הופץ סרטון מטעה בו נראה שיש פלסטינאים שנכנסו לאזור התעשייה , מישור אדומים ללא בידוק ופורצים מחסום וערב כך נוצר הלם ובהלה ברחבי העיר. אנו מבהירים כי מדובר בעומס שנוצר עקב תקלה בחשמל בטרמינל הבידוק, כל מי שנכנס למישור אדומים ולמעלה אדומים עובר בידוק מקיף והכל תקין. כל כוחות הביטחון במקום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גם במשטרה הגיבו ומסרו כי "בהמשך לסרטון שהופץ הבוקר בו נראים פועלים פלסטינים בכניסה לאיזור התעשייה במישור אדומים, נעדכן כי בעקבות קריסת מערכת הבידוק בכניסה לאיזור התעשייה, נוצר עומס של פועלים. כוחות משטרה ומג"ב הגיעו למקום ומבצעים בידוק ידני של הפועלים הנכנסים. האירוע בשליטה."

Back to top button