צרכנות

מכינים קינוחים עם ילדים

ילדים הם עם מופלא ונהדר, אנרגטי ושמח וכזה שצריך תעסוקה בלתי פוסקת סביב השעון. אם הילדים שלכם נמצאים בבית במסגרת חופשה, שבת, או סתם מתפנקים תוכלו להעביר איתם זמן בנעימים וללמד אותם כיצד לבשל ולאפות. ילדים מאוד אוהבים את הפעילויות הללו, הם תמיד שמחים לעזור והכי חשוב הם גם נוטים לאכול את מה שהם בישלו. לכן, הכינו סינר אחד להם וסינר אחד לכם ובואו נצא לדרך.

כך תלמדו את הילדים כיצד להכין פנקייק

פנקייק הוא אחד המאכלים האהובים ביותר על ילדים. למזלנו הוא גם מאוד קל ופשוט להכנה. אם יש לכם ילדים קטנים שטרם התנסו במטבח כלל, זה הזמן להכיר להם את כל הכלים הנדרשים. התחילו מלהביא קערה גדולה מספיק לכל החומרים. כעת בקשו מהם להביא את כוס המדידה והסבירו להם שלפני ששופכים קמח או כל רכיב אחר המופיע במתכון, מומלץ להניח את כוס המדידה בתוך הקערה, כך שאם משהו יישפך זה יהיה לתוכה ולא על כל משטח העבודה. כעת עשו אותו דבר עם החלב.

כעת בקשו מהם לשפוך את הקמח לפי המידה הנדרשת במתכון. בקשו מהם להביא לכם כף, ואמרו להם להחזיק אותה חזק חזק מעל הקערה. מזגו לתוכה סוכר ובקשו שישפכו לתוך הקערה, מסגו לתוכה שמן ובקשו שישפכו גם אותו. את שקית האפייה בקשו מהם לפתוח לבד ולרוקן את כולה לתוך הקערה. כעת לחלק הקשה – למדו אותם כיצד שבור ביצה. ברור שעם הזמן והתרגול המשימה הזו תהפוך לקלה ומדויקת, אך חייבים להתחיל מתישהו. לאחר שבירת הביצה בקשו מהם להכניס גם אותה לקערה. תוכלו לשדרג את הבלילה עם מעט תמצית וניל, מיץ תפוזים או אפילו בננה מעוכה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כעת בקשו מהם לערבב הכול היטב. אם הם מתעייפים עזרו להם. הסבר קצר ומועיל לגבי בטיחות באש והניחו את המחבת. הוסיפו מעט חמאה ובקשו מהילדים ליצוק לתוך המחבת מעט בלילה בעזרת מצקת קטנה. הסבירו להם שהפנקייק מוכן ברגע שמופיעות בועות קטנות והבלילה מעט מתקשה. הפכו את הפנקייק לצידו השני, המתינו מעט והוציאו מהמחבת אל צלחת הגשה.

לאחר שתהיה לכם ערמת פנקייקים מופלאה, בקשו מהם להביא את סירופ המייפל ושאר התוספות האהובות עליהם ושבו ביחד לאכול פנקייק חמים וטעים.   

כדורי שוקולד עם הילדים

קינוח נוסף שאפשר להכין עם הילדים שהוא גם קל וגם טעים הוא כדורי שוקולד . גם כאן תוכלו לרתום אותם לעזרתם עם שבירת הביסקוויטים לתוך הערה. אפשר לבקש מהם לשבור חבילה של שוקולד מריר לתוך קערה ולהמיס אותו במיקרוגל, אפשר לבקש מהם להוסיף חלב, חמאה, קקאו וגם סוכר ולערבב את הכול ביחד. אין דבר שישמח את הילדים שלכם יותר מלתחוב את ידיהן הקטנות לתוך עיסה שכולה שוקולד! לאחר יצירת העיסה מגיע החלק הבאמת שווה, גלגול העיסה אל הכדורים הממכרים! הסבירו להם כמה עיסה לקחת לשם יצירת הכדורים והחלו לגלגל יחד! תוכלו לעטר את הכדורים בשבבי קוקוס טחון ובסוכריות צבעוניות או סוכריות של שוקולד שהילדים ממש אוהבים. כעת בקשו מהם להפריד מנז'טים קטנים של נייר ולהכניס כל כדור למנז'ט. את כל הכדורים הניחו על מגש גדול או צלחת הגשה גדולה והכניסו אל המקרר לשעתיים לפחות.

טיפ מתוק –

מי שרוצה לשדרג את כדורי השוקולד יכול להכין גנאש של שוקולד מריר ושמנת או שוקולד חלב ושמנת ולטבול את הכדורים בגנאש ולעטוף אותם בציפוי שוקולד. הכניסו אותם למקפיא להתייצבות ואז העבירו למקרר. יצאו לכם כדורים מושחתים ומתוקים לגמרי!

Back to top button